פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות- הזמנה 691561 נושא התלונה:
סעדה ענבר ומאור שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שבת 24.11.07 לאחר בדיקה ומעקב ממושכים באתר האינטרנט של הדקה ה90 הזמנתי חופשה באילת לתאריכים 9-12/12/2007 לזוג + 2 ילדים בשני חדרים ע"ב חצי פנסיון. טרם ההזמנה התקשרתי למוקד הטלפוני לברר בנוגע לבסיס אירוח ע"ב לינה וארוחת בוקר מאחר ובאתר הופיעה רק האופציה לחצי פנסיון ונאמר לי כי המלון "נפטון רימונים" מארח בחנוכה רק על בסיס חצי פנסיון. בהתאם לכך ההזמנה בוצעה על חצי פנסיון
ביום א' 25.11 התקשרה נציגת אתר הדקה ה-90 לאשר את החופשה. מבחינתנו ברגע זה החופשה נסגרה ואנחנו חדלנו מלחפש.

ביום ג' 27.11 בשעה 9:30 קיבלתי טלפון מבחורה בשם ציפי שטענה כי היא המזינה את אתר האינטרנט של הדקה ה90 ונאמר לי כי חלה טעות בהזנה והאירוח הוא על בסיס ארוחת בוקר בלבד. תשובתי אליה הייתה כי את אישור האתר כבר קיבלנו להזמנה ע"ב חצי פנסיון וכי עליה לפתור את הבעיות האלו בעצמה. היא השיבה כי תחזור אלי ותודיע לי "עוד מעט" לאחר שתבדוק עם מנהלה. עד השעה 15:00 לא קיבלתי שום שיחה מציפי וגם לא מנציג אחר. התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לברר מה מצב ההזמנה שלי. לאחר שהעבירו אותי מנציג לנציג במשך 30 דקות נאמר לי כי "אני לא מאמינה שהמלון יאשר חצי פנסיון במחיר כזה, אם את רוצה תבטלי ואנחנו נבין".
ביזיון!!!!!!
לא יעלה על הדעת כי חברה כל כך גדולה ומוכרת שמכבדת את עצמה תרשה לעצמה לבצע טעויות כאלה ולבקש את לקוחותיה להבין זאת.

ביקשתי לדבר המנהל וכמובן שנאמר לי שהוא יחזור אלי בעוד מספר דקות כי הוא בשיחה בקו השני. בשעה 17:30 כשהבנתי שהמנהל אינו מתכוון לחזור אלי פניתי שוב לשירות הלקוחות שלכם בבקשה לקבל את המנהל וכמובן שהוא שוב היה בשיחת טלפון. הפעם חזר אלי המנהל בטענה שהוא מבין כי חלה טעות והוא יחזור אלי מחר בבוקר עם תשובה.
ביום ד' בשעה 17:25 חזר אלי יואב עם התשובה: "אין לי אפשרות לתת לך את החופשה במחיר הזה, הדבר היחיד שאני יכול להציע לך הוא שתוסיפי 350 ₪ ותקבלי חצי פנסיון". השבתי כי הדבר אינו מקובל וכי לאחר התייעצות עם גורם מקצועי אני יודעת בוודאות כי עלי לקבל את החופשה בתנאים שהזמנתי ואושרו לי ביום א'. ושוב אמר יואב כי הוא יחזור אלי למחרת.

היום, יום ה' 29.11 התקשר יואב להגיד כי אין באפשרותו לעשות דבר והאופציות העומדות לפני הן לקבל חופשה במחיר שנקבע ע"ב לינה וארוחת בוקר, להוסיף 350 ₪ ע"מ לזכות בחצי פנסיון או לבטל את העסקה ללא כל קנס. בלב לא שלם לגמרי החלטנו לקחת את ארוחת הבוקר. בנוסף אמר יואב כי לאחר החופשה נוכל לפנות לנציב פניות הציבור של הדקה ה90 ע"מ ל"זכות" בפיצוי המגיע לנו לטענתו.

מיותר לציין כי הפרסום באתר היה פרסום מטעה ו אציין יותר מזה כי הפרסום היה באתר כ-5 ימים ע"ב חצי פנסיון מיום בו התחלתי לחפש חופשה.

עם זאת ועם "הסכמתנו" בלית ברירה ל"דיל" שנאלצנו לסגור אני סבורה כי נגרמה לנו עוגמת נפש רבה, בזבוז זמן וכסף על הטלפון לחברה והורדת החשק לנסיעה לחופשה.
את הפיצוי המגיע לנו אני דורשת לקבל בעת החופשה ולא אחריה כפי שהוצע לי. ובנוסף אני עדיין דורשת את קבלת חצי הפנסיון שאני בטוחה שהחברה או ציפי שביצעה את הטעות תספוג (הרי מדובר ב350 ₪ בלבד..).
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת חצי פנסיון, ופיצוי נוסף בעת החופשה (מסג' זוגי) פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה