פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות- הזמנה 691561 המשך הסיפור.. נושא התלונה:
סעדה ענבר ומאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פנייתי לאתר ולניציבת פניות הציבור של הדקה ה90 הודיעו לי כעבור מספר ימים כי אושר חצי הפנסיון אך לא קיבלתי כל פיצוי כיוון שנאמר לי כי בהזמנה הבאה אקבל הנחה. (למרות שאני בספק אם תהייה כזו).
ביום א' הגענו למלון נפטון רימונים החדש בשעה 16:10 וב16:30 כבר היינו אחרי הצ'ק אין בדרך לחדר. בסיס הארוח אכן היה חצי פנסיון אך את סוג החדר שינו לנו. החדרים שהוזמנו היו שני חדרים נפרדים לחלוטין עם דלת מקשרת ולאחר בדיקה מול הדקה ה90 בה הבנו כי כל חדר כולל כניסה נפרדת ומקלחת ושירותים נפרדים.
מה שקיבלנו היה "סוויטה ג'וניור" שכללה חדר אחד עם כניסה אחת , מקלחת ושירותים אחד ומיטה תחומה בקיר גבס הצמוד למיטת ההורים
לאחר בירור עם הקבלה הבנתי כי ההזמנה הראשונה הייתה לשני חדרים אך הדקה ה90 שינו את ההזמנה עם נתינת חצי הפנסיון.
לאחר שעה בה ניסינו לאתר את יואב מהדקה ה90 הוא אישר למלון לשנות את סוג החדרים לחדרים הלא משופצים במלון ברמת 3 כוכבים. כמובן שהדבר לא היה מקובל עלינו ובמשך שעה וחצי חיפשו לנו עובדי המלון חדרים צמודים שלבסוף לא היו עם דלת מקשרת בחלקו החדש של המלון. (יש לשבח את עובדי המלון על הסבלנות והיחס הטוב!) וכך התעכבה כניסתינו למלון בלמעלה משעתיים שהייתה מלווה בעצבים רבים!!!!! שלא ציפינו להם במהלך החופשה...
פיצוי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה