פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בית מלון "סנטארל פארק" באילת נושא התלונה:
עגם תומר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,ביקשתי מהדקה ה90 לסדר לי ולבני משפחתי חדר בסופש' באילת במלון.הומלץ לי על חדר במלון סנטרל פארק,בהזמנה ציינתי שאנו 4 בחדר,הורין ו2 תינוקות מתחת לגיל שנתיים.במהלך ההזמנה המוקדנית לקחה את כל הפרטים כולל שמות הילדים.
בארוחת ערב חמישי היה ממש גוחק לחדר אוכל,ובערב שישי במלון,נאלצנו להמתין מחוץ לחדר האוכל כמעט שעה!!
דבר זה אכזב אותנו מאוד שכן הילדים סבלו וגם אנחנו בהמתנה מורטת עצבים יחד עם המון אנשים והרגשנו כאילו אנחנו מחכים כנזקקים לאוכל..
בתלונה ששלחנו קיבלנו תגובה ע"י הדקה ה90 ישירות מהמלון כי המלון אינו ערוך לקלוט משפחות כמונו,והיינו צריכים לקחת 2 חדרים..אני לא מבין מה הקשר אבל אני דורש את מלוא סכום הנופש או לחילופין שובר זזיכוי לנופש דומה,ואני מתכוון לתבוע אותם בתביעות קטנות אם אצטרך.
נכון להיום הדקה ה90 מתעלמת ואינה חוזרת למיילים שלי.
עלבון סוג הנזק :
זיכוי מלא של הנופש. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה