פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי בצורה מוגזמת נושא התלונה:
בנוני יונתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בזמן חופשה באילת הגענו למלון הולידיי אין אקספרס שלצערנו לא עומד בסטנדרטים של האכסנייה הפשוטה ביותר. לאחר החלפת כמה חדרים החלטנו לתת למלון צ'אנס נוסף למחרת בבוקר הופתענו גם מרמת ארוחת הבוקר שלא השאירה לנו ברירה אחרת מאשר לעזוב. בבוקר התקשרנו למוקד הדקה ה90 ובקשנו לעבור למלון אחר והובטח לנו כי הפרוצדורה תארך כמחצית השעה, אך בפועל כל היום נשרף כאשר נאלצנו לבסוף להכנס לעימותים קוליים מיותרים עם נציגים שונים שלא סייעו ולא נתנו מענה והפנו אותנו מהאחד לשני וההעברה בוצעה בשעות אחר הצהריים והערב ולאחר שאמינותנו הועמדה בספק בשני המלונות ונוצרה פגיעה קשה בכבודנו. יש לציין שמכתב מטעמי נשלח אל מחלקת התלונות של החברה בפקס פעמיים, והדבר המעליב והמאכזב ביותר הוא אי התגובה מצידם.
תודה על הסולנות וההקשבה אודה לכם באם תענה פנייתי בהתאם.
ובזבוז זמן שמתבטא בכסף סוג הנזק :
פיצוי כיאה לפגיעה הכספית והמנטלית ומעל לכל תגובה ה פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה