פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין ביטוח שלא הוזמן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נסענו שלש בנות לאנטליה אשור ביצוע עסקת הנסיעה בוצע באמצעות פקס לגברת גל העובדת בידיעות לי הוצע לבצע ביטוח והשיבותי כי אני עושה באמצעות ישראכרט שתי חברותי ביצעו דרככם אך החיוב יצא גלובלי כולל ביטוח עבורי. אבי מבצע העיסקה לא בורך כנראה בערכי צדק ויושר ואינו מודה בטעותו. פניתי אליך קרן בפקס ואני פונה שוב נציג חברה ששוגה אין האחריות והנזק נופלים על הלקוח אני בקשתי לא לבצע ביטוח וביטוח בוצע העברתי בפקס עותק של הביטוח שביצעתי ביום הזמנת הטיסה אבקשכם לבטל את העלות שחוייבתי בה עקב טעות בביצוע הליך ההזמנה הגב גל אישרה בהסכמתי את ביצוע הטיסה בלבד טעויות קורות ולהודות בהם יש יותר מאצילות וכבוד הלחקוח והחברה להתיחסותך אצפה

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה