פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החיוב במטבע הלא נכון והביטול שלא נגמר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 8/4/08 הזמנתי חופשה באתר האינטרנט של הדקה ה 90. חשבתי שמצאתי חופשה מצויינת במחיר של 717$- אולם בסופו של דבר חוייבתי ב 717 יורו. בחברה טענו שהטעות היתה שלי, אני טענתי שהטעות היתה שלהם. בכל מקרה, ביקשתי ביום שלאחר ההזמנה לבטל אותה. ביקשו דמי ביטול של 200 ש"ח- הסכמתי בעל כורחי. נכון ליום זה 16/4/08 החיוב כבר ירד מחשבון הבנק שלי ולא קיבלתי שום זיכוי, זאת על אף פניות אינספור לשירות הלקוחות של החברה בטלפון ובאימייל. למיטב הבנתי הביטול מחכה כבר כמה ימים לחתימה של איזה מנהל- זו החופשה שלי וכמו שאף אחד לא אישר לי להזמין אותה אף אחד גם לא אמור לאשר לי לבטל אותה! ובכל מקרה אני ממש לא מבינה איך זה לוקח כל כך הרבה זמן ולמה בכל הזמן הזה אף אחד משירות הלקוחות אינו חוזר אלי. בעצתו של אחד מנציגי השירות שאמר ש"אני לא הכתובת" הועברתי למחלקת החיובים שאחראית על הטיפול בנושא, כמובן שהם לא ענו. השארתי הודעה במענה הקולי אך ללא הועיל. אנא עזרו לי אני כבר ממש עובדת עצות... לא בחרתי נזק מהרשימה שלכם מכיוון שכולם מתאימים במקרה כזה...
עלבון, עוגמת נפש והמון סוג הנזק :
לוודא שהחברה מחזירה לי את הכסף עבור החופשה שביטלתי וכפיצוי על כל העניין לא מחייבת אותי בדמי הביטול של 200 ש"ח פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה