|
|
|
|
|
|
ניצול ציני ופגיעה באמון |
נושא התלונה: |
יום שני 02 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/6/08 הזמנתי טיול לורנה בולגריה ב "דקה 90" לאחר שאני ובת זוגתי ביקשנו ימי חופש בעבודה. אחרי כדקה משלב סיום ההזמנה חזר אלינו נציג ואמר כי אין יותר מקומות. ביקשתי להזמין טיול אחר (באתר היו כ-10 טיולים לורנה), אך נאמר לי כי כל הטיסות אזלו וכי הם לא מעדכנים את האתר 24 שעות ביממה. הנציג הציע לי טיסה אחרת במקום 7 ימים ל 3 ימים ובמחיר גבוה פי 2.5 .
ביקשתי מנציג לקבל דיל במחיר שמופיע באינטרנט, אך נאמר לי שלא נשארו טיסות "זולות".
ההתנהלות הזו של דקה 90 אנשים מעצבנת וגם כואבת מאד . ביקשתי חופש לפני שהזמנתי טיול ולשווא.
אנא עזרתכם.
תודה מראש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דקה 90 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|