פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית כרטיסים למבצע עיר המלכים עם לאומי קארד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב-16/11 פניתי לדקה ה-90 בעקבות פרסום באתר שניתן לרכוש עם לאומי קארד זוג כרטיסים לעיר המלכים ב-1 ש"ח +500 נקודות.נציגת השירות לקחה ממני את הפרטים ואמרה שהיא תחזור אליי,היא לא חזרה. התקשרתי שוב ב-17/11 ענתה לי שוב נציגת שירות שניסתה לברר בעוד אני על הקו מה אני רוצה ממנה,כשהבינה על מה אני מדברת ביקשתי לעשות הזמנה ואז היא אמרה לי בסדר,רק תמתיני דקה...המתנתי חצי שעה ובסוף התייאשתי וניתקתי.
התקשרתי שוב בסביבות הצהריים ,כרגיל נציגת השירות לא ידעה על מה אני מדברת ולאחר בירור קצר שהיא עשתה היא אמרה לי שהמבצע נגמר!!??!
המבצע מפורסם עוד באנטרנט ולדעתי עד לרגע זה אף אחד בדקה ה-90 לא שמע על המבצע הזה... ופשוט היה הכי קל להם להגיד שנגמר המבצע.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי לרכוש את הכרטיסים לפי הפרסום,אני לא מבקשת י פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה