פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבייש - לא היה לנו מקומות במטוס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: מכתב תלונה עבור השירות אותו קיבלנו מחברת הדקה ה90

שמי סיון ברון ת.ז 053053211 בתאריך ה28.9.08 הזמנתי כרטיסי טיסה לארה"ב (עבורי ועבור בן זוגי אודי לוי) ע"י חברת הדקה ה90, לצערי מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך עגום ומבייש.

הזמנת הכרטיסים-כאשר הזמנתי את הטיסה דיברתי עם נציג בשם "וואל" הזמנו את הכרטיסים וכעבור יום רצינו לבצע שינויי בתאריך, מנהלת הלקוחות של הטיסות הסדירות טענה שזה יעלה לנו 250 $ למרות שאפילו עוד לא כירטסו לנו את הכרטיסים. היא טענה כי סכום הקנס כה גבוהה כיוון שיש להעביר אותנו מטוס, חשוב לציין כי מנהלת הלקוחות היתה תוקפנית במיוחד.

טיסה הלוך-ב28.9.08 הגענו לשדה התעופה וכאשר באנו לעשות CHECK-IN נאמר לנו ע"י נציג חברת התעופה DELTA כי אין לנו מקומות בטיסה (חשוב לציין כי קנינו כרטיסים במחיר גבוהה מאוד על מנת לבטח את מקומנו על הטיסה ולא ב-STANDBY). כאשר הופתענו לגלות זאת, ביקשנו לדבר עם מנהל המשמרת והוא בתגובה אמר לנו שסוכן הנסיעות שממנו קנינו את הכרטיסים (הדקה ה90) לא שמר לנו מקומות ישיבה. הוא אמר שינסה לעלות אותנו על הטיסה אך לא נשב יחד.
כל זאת בטיסה הלוך.

טיסה חזור - כיוון שחברת הדקה ה90 לא שריינה לנו מקומות ישיבה ישבנו במושבים האחוריים על השירותים (שלרוב אינם מיועדים ללקוחות אלא לצוות הדיילים).
הדייל של חברת התעופה טען שהוא מתנצל כיוון שבדר"כ לקוחות לא יושבים במקומות הללו אך הטיסה מלאה.
ישיבה של כל כך הרבה שעות על שירותי המטוס היא זוועתית ולא ראויה לאנשים ששילמו 1800$ לכל כרטיס!!

כפי שודאי אתם שמים לב השירות אותו קיבלנו מחברת הדקה ה90 היה לקויי משיחת טלפון הראשונה..בתור חברה שמתחייבת למחיר הנמוך ביותר לא ציפינו לקבל גם את השירות הנמוך ביותר.


בברכה,

סיון ברון
נייד- 052-6257770

עלבון + כספי סוג הנזק :
פיצויי כספיי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה