פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש כוזב ולקיחת כסף שלא לתמורה. נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
קרן שלום,
מאחר וידוע לי שתלונות לקוח מועברות אליך , הרי זה המכתב ששלחתי לחברתכם (לידי יואב) וט-ר-ם קיבלתי תשובה לכן אני מעלה כאן את הדברים וכאמור מוכנה להמשיך לפרסם תלונה זו במקומות נוספים באם לא אקבל תגובה הולמת.
בהמשך לשיחתי עם מנהל מחלקת שירות לקוחות הרי זה מכתב תלונה להמשך טיפול.


בתאריך 12/10 יצרתי קשר עם חברת הנסיעות הדקה ה-90 ע"מ להזמין נופש בארץ.
הנציג שטיפל בנו היה יריב כליף ולאחר מכן הועברנו לנציג בשם ליאור.
מטרת הנופש הייתה ירח דבש-שמיותר מאוד לציין כי חשוב שנופש זה אמור להיות מושלם על כל פניו.
כאמור הדגשתי זאת בפני הנציג והייתי מאוד קשובה ופתוחה להצעותיו (דבר שכנראה פתח דלת לחוצפה וניצול!!)
תחילה סגרנו על מלון רויאל טוליפ שנאמר לנו כי הוא מלון 5* וכך נסגרה העסקה על סך של 3300 ₪ -כולל טיסה.
לאחר בדיקה באינטרנט ניראה כי המלון הוא ברמה של 4* -וזאת למרות שציינתי כי אני רוצה מלון ברמה גבוהה,
מייד הרמתי טלפון לליאור בבקשה להחליף את המלון וכך נעשה, המלון הוחלף למג'יק פאלס- כהמלצתו האישית להוסיף 100 ₪ עבור חדר עם מרפסת הפונה לבריכה .
לאחר כמה דק' טלפן הנציג (ליאור) והתנצל כי טעה והתוספת היא הרבה יותר גבוהה והיא עומדת על סך של 600 ₪ -וזה בגלל שביקשנו גם נוף לבריכה ומרפסת , כאשר התנגדנו ואמרנו שמחיר זה גבוהה לעומת מה שחשבנו הנציג בדק את העניין ובא לקראתנו בכך שלאור הטעות שלו החברה תספוג 50% ואנחנו את היתר והוא שכנע אותנו שלא כדאי לנו לוותר ולחסוך בירח דבש וזה ממש מומלץ.
מעבר לכך הובטח לנו שובר עבור מסג' על סך 300 ₪ לזוג – דבר שישדרג את הנופש ,תחילה הוא רצה שנסגור זאת כבר בהתחלה, ואני העדפתי לחכות שקודם נגיע למלון ורק אחרי שניראה את המחירים של הספא נחליט אם נרצה –וליאור אישר ואמר שאין שום בעיה וכי הוא יהיה עד השעה 14:00 במשרד ונוכל להזמין זאת ללא בעיה .

בתאריך 13/10 הגענו למלון ולהפתעתנו גילינו כי העסקה לא כוללת חדר עם מרפסת דבר שהכעיס מאוד לאור הבטחותיו של הנציג, מייד הרמתי טלפון ישיר לליאור אך השעה הייתה כבר מאוחרת (ערב חג סוכות) ולא היה ניתן להשיגו. כך שלא הייתה לנו ברירה אלה לקבל את החדר שהציעו לנו אך ברור שלא וויתרנו על העניין וכמובן שלא נוותר.
ב15/10 כאשר שבה חברתכם לפעילות הרמנו טלפון לליאור ובבקשה לברר את הפריטים ותיאום עסקה, ולהזמין את שוברי המסג' .תחילה ליאור באופן חוצפתי ומבייש ענה תשובות לא לעניין , תשובות של רמה נמוכה תוך זלזול שאלו הם רק 250 שקלים.
וכי השובר לא תקף לתקופת החגים –נשאלה השאלה –"אז למה הצעת לנו את זה"? והוא ענה כי באופן כללי הוא הציע לנו , אז בתור נציג שרות לקוחות מה הוא מציע משהו לא ריאלי?? עכשיו אנחנו יוצאים לחופשה משמע עכשיו רוצים להתפנק .
כאשר בעלי (אלמוג) התחיל להבין עם מי יש לו עסק השיחה נותבה למקום אחר והודענו לו כי יש לנו הקלטה של ביצוע עסקה (מאחר ואנחנו נוהגים לעשות זאת בעיסקעות טלפוניות) ליאור הגיב בצורה נעלבת ולדבריו שזה לא יפה לעשות דברים כאלה –מכאן אני מדלגת על ניסיונות החינוך שלו .
בתחילת השיחה המוקלטת שלנו מאותו היום גם כן, הוא אמר כי נפלה טעות והייתה אי הבנה בין שליחת השובר לספק ו"אישר" לנו לכתוב מכתב תלונה . מייד לאחר מכן הוא מציין כי אף אחד לא הבטיח לנו דבר כזה, וכשווידאנו בסגירת העסקה שההזמנה היא עם חדר במלון אז הוא טוען שרק שאלנו אם יש מרפסות המלון ולא סגרנו על כך.-האם אני צריכה את הנציג של הדקה ה-90 ע"מ לדעת אם יש מרפסות במלון?? .
תשובותיו היו לא לעניין והתחכמויותיו היו מקוממים עוד יותר. אני רואה כי אין שום סיבה להוסיף סכום כסף כזה בשביל לקבל כלום , לא רק שציינו כי אנחנו בירח דבש ולא קיבלנו דבר או פינוק מיוחד אלה שקיבלנו חופשה מאולצת ומתפשרת.

ברור לי מאוד שכאשר נותנים כסף מצפים לקבל משהו בתמורה!! ולא תשובה מתחמקת "שלא הובטח לכם"
אני רואה בתשובה זו עילה והמשך טיפול באם מכתב זה לא יעזור , לא יקרה דבר כזה שנלקח כסף מחשבוני ולא קיבלתי משהו בתמורה לכך בין אם זה 200 ₪ או 1000 ₪ מבחינתי לא רק הכסף משחק פה אלה הזלזול המתמשך.
כצעד ראשון אני רוצה לקבל את הסכום המלא ששילמתי עבור החדר עם מרפסת ונוף ולא קיבלתי,
ופיצוי הולם עבור עוגמת הנפש שהייתי על סף ביטול העסקה אל מול פקידת הקבלה במלון .

בתקווה לטיפול מהיר והולם ,
כספי, בזבוז זמן במלון סוג הנזק :
החזר כספי אשר נלקח ללא תמורה. פיצוי הולם בעד עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה