פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"מבצע" טיסות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מבצע מאלב לטיסות בקיץ: לאחר שנרשם שיש תקלה בהזמנה שביצעתי והתקשרתי, הועברתי בין גורמים שונים בחברה בטיעונים שהם סוכנים ולא מטפלים באינטרנט לבין אנשי האינטרנט שאמרו לי לפנות לסוכן. בנוסף שיקרו ואמרו שרשום באתר שנגמרו המקומות ליולי ואוגוסט (אין הודעה כזו עד לרגע זה) וגם לא חזר אליי אף מנהל לבקשתי. בקיצור: שקר והונאה
לא קיבלתי את המבצע במחיר המוצע סוג הנזק :
לקבל את הכרטיסים שהזמנתי במחיר המובטח פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה