פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי בדיקה של איכות מלון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמנו קבוצה של 10 אנשים שבוע שעבר לטיול לטורקיה דרך הדקה ה-90 למלון Nautilus Resort אשר נמצא בן קמר לאנטליה . ביקשנו מהפקידה בדקה ה-90 מלון טוב ובמידה וצריך להוסיף כסף כדי לשדרג את המלון ליותר טוב שתגיד, שלחו אתנו למלון אשר אינו מתאים לישראלים אנו 4 ימים אכלנו בבוקר ביצה קשה עם לחם ועגבניה כי הכל היה נקניקים וגם לגרמנים אני חושב שיש מה להתלונן על האוכל כי הכל היה עלוב. בנוסף חדר האוכל נסגר בשעה שמונה נסגר זאת אומרת לוקחים את האוכל ומכניסים פנימה בשעה שמונה בדיוק משהו שכך כנראה להודיע להם שאנחנו בחופש.בנוסף המלון ניהל איתנו מלחמה על החשמל הלובי חשוך לחדרים מקבלים מפתח פלסטיק אחד אשר כאשר נכנסים לחדר צריך להכניס את הכרטיס לחריץ ואז יש אור והכל עובד אם אין כרטיס אין אור. כאשר חזרתי מטיול ואשתי לא הייתה בחדר ולא היה לי מפתח אז ביקשצי שיפתחו לי את החדר הם פתחו אבל לא נתנו לי מפתח נוסף ואז שהם הלכו נשארתי בחושך
שילמנו מחיר מאוד זול לטיול אבל אחדים מאיתנו שילמו יקר ובמלונות אחרים באותו סדר גודל של תשלום קיבלו מלון עם 3 חדרי אוכל בלי בעיות בחשמל ועם ערב אומנותי

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה