פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מחופשה חלומית נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים25-27/6/2009 יצאנו לחופשה שחשבנו שהיא חלומית ומהנה עד כלות ,בה רצינו לחגוג את יום נישואינו הראשונים,ורצינו כלכך בשאיפה להגיע למלון מפואר בכדי להתפנק ,אבל כל זה לשווא ,בגלל איזו שהיא נציגה מהדקה ה-90 שפשוט גרמה לנו למצב רוח ירוד ביותר עד כדי בכי,כאשר סגרנו את המלון בים המלח מוריה פלאזה נאמר לנו ע"י הנציגה שהוא מלון מאד מפואר והסכום הוא ...לעומת המלון מוריה קלאסיק ,וכשאנחנו ראינו במו עינינו את מוריה קלאסיק היינו בהלם ..איזה מלון מפואר ,איזה מסודר ונקי בפנים איזה מרשים לעומת הפלאזה ..הרגשנו מרומים,מושפלים ,מבואסים,ומאוכזבים.גם מבחינה רגשית וגם מבחינה כספית ,פשוט גנבו אותנו ..על מה ולמה ?ביקשנו שיהיו פינוקים ...הובטח לנו ולא היה ,הפסקת חשמל במלון...עד שהיו מבאים משהו שחסר לקח שעות,בקיצור על הפנים,גם הארוחות היו ממש לא לעניין ...
עלבון סוג הנזק :
הלוואי ותצליחו להגיע לאיזה פתרון שישמח אותנו וילהיב אותנו ,וישפר את ההרגשה המרה. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה