פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של חופשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי, 26 למאי בערב, הזמנו סוף שבוע לחג השבועות ביחד עם משה וזהבה הבר מראשון לציון אצל סוכן בשם פלג שחר. ביקשנו מקום כלשהוא, ומאחר שדובר ביומיים לפני החופשה, קיווינו למצוא דיל טוב, כיאה ל"דקה התשעים". לאחר בירורים, נמצא לנו מלון במרמריס, green nature שמאוחר יותר הודיעו לנו כי אין שם מקום. המקום הבא שהוצע לנו היה מלון מונמר, אבל בתוספת תשלום ובדיל של "הכל כלול". המחיר שהוצע היה 475 דולר לאדם, ולמרות שהיה זה מחיר יקר, בוודאי ליומיים לפני החופשה, הסכמנו בתקווה שנהנה ובגדול.
המחיר הסופי נקבע ל-459 דולר לאדם, מחיר יקר לכל הדעות, אך ההזמנה בוצעה ומספרה 852830.
הטיסה שמספרה 482 היתה אמורה לצאת משדה התעופה בן גוריון בשעה 8:20 אך התאחרה, וזה קורה, והגענו לשדה התעופה בתורכיה בשעה 10:30. כאן ציפתה לנו הפתעה ראשונה, כאשר המדריך מוסא שהגיע ללוותינו, הודיע כי הוא נציג חברת "קשרי תעופה", חברה שלא ידענו על קיומה עד רגע הפגישה עימו. עוד הודיע כי המרחק למלון הינו קרוב לשעתיים נסיעה, ובדרך נעצור להפסקה בת 10 דקות. ההפסקה ארכה כחצי שעה, כשהמדריך אוכל להנאתו ארוחה ומדבר עם חבריו המקומיים. בסופו של טרטור ארוך ומעייף, הגענו למלון בשעה 13:50, והמדריך האיץ בנו ללכת לאכול מהר, מכיוון שחדר האוכל ייסגר בשעה 14:00. מיותר לציין, כי עד שהגענו להתיישב ולהתחיל לאכול, כבר נעלמו המנות מהמזנון וארוחה של ממש, לא קיבלנו. כשפניתי למדריך והתלוננתי, הוא השיב: "בכלל תגידי תודה שאכלתם. לא מגיעה לכם ארוחת צהריים ביום הראשון". מכאן ואילך, המצב הדרדר מרגע לרגע, ומלון חמישה כוכבים שבו הכל כלול, היה יותר מבדיחה עצובה. סוף סוף קיבלנו מפתח לחדר, כשהגענו אליו הרגשנו ריח מאד מאד לא נעים, וכחולת אסטמה קשה מאד, ריח זה פגע בנשימה לי ומיד הרגשתי רע מאד, לכן נאלצנו לפתוח את המזגן, אבל המזגן לא עבד, ורצנו לקבלה ושם שלחו לנו טכנאי – אבל הטכנאי לא הצליח לתקן את המזגן במשך שעתיים ובזמן הזה נאלצתי לקחת כדורים קשים (סטרואידים) גם בגלל הריח הנורא וכמובן העצבים וההמתנה למקלחת – ונופש. בשעה 17:30 קיבלנו חדר אחר. וכך עבר לנו יום שלם של כעס, תסכול, ומריבות וחבל. בחדר היתה כספת, אך השימוש בה היה כרוך בתשלום. מיטת השיזוף בחוף הצמוד למלון, היתה חינם, אבל השימוש במזרון שעל מיטת השיזוף, היה כרוך אף הוא בתשלום. הכל כלול? הצחקתם אותנו. אם כי באותו הרגע, רצינו לבכות. נוצרה מין תחושת השפלה, תחושה שמישהו עובד עלינו. באמבטיה, גילינו שאין שמפו ויש רק סבון לגוף. כששאלנו אם אפשר לקבל שמפו, השיבו לנו שנשתמש בסבון גם לחפיפת השיער.
באחת השיחות עם אחד הזוגות, נודע לנו במקרה, שמגיעה לנו ארוחת דגים מיוחדת. החברים סיפרו כי בהגיענו למלון, הם קיבלו דף המפרט מידע על המלון ובו הודעה על ארוחת הדגים, וכן שיש להזמינה מראש. מיד ניגשנו לברר מדוע לא קיבלנו דף כזה, וכן שאנו מבקשים להזמין ארוחת דגים. בקבלה השיבו שאין כבר מקומות. רק לאחר ויכוח והרמת קול, סידרו לנו בכל זאת ארוחת דגים, שהיתה הדבר היחיד הטוב בכל סוף השבוע ההוא. ורק אז גם קיבלנו את דף המידע, שנמצא בידינו.
בכל מפגש עם ישראלים שהיו איתנו במלון, שלא הכרנו קודם לכן, היתה תרעומת רבה על כל התקלות הללו. היו מי שהחליטו להתאגד ולהגיש תביעה כשיחזרו לארץ והשיחה בנושא קלקלה את מצב הרוח. עוד נודע לנו, כי רוב הנוסעים האחרים, שילמו הרבה פחות מאיתנו ושוב חשנו איך סידרו אותנו. לצאת לחופשה, כשההזמנה בוצעה יום וחצי קודם לכן, המחיר היה יקר ביותר. אומנם ידענו זאת מראש והסכמנו לכך, אבל ביודענו כי מדובר במלון חמישה כוכבים ו"הכל כלול". המלון היה רחוק מרמה של חמישה כוכבים ובהחלט לא היה בו "הכל כלול".
יצאנו לחופשה כדי לנוח, להירגע, להינות, אבל עוגמת נפש ותחושה של ניצול וזלזול היתה מנת חלקנו.
האם הייתם מסכימים לצאת לחופשה במלון חמישה כוכבים, כשבחדר האמבטיה אין שמפו? כשגובים כסף עבור מזרון במיטת השיזוף בחוף? כשגובים כסף עבור שימוש בכספת בחדר?
אנחנו סבורים שנגרם לנו נזק רב, והחופשה החלומית עליה חלמנו, היתה רחוקה מאוד מחופשה חלומית.
אנו פונים בזאת ודורשים לקבל פיצוי הולם, אחרת נאלץ לפנות לטיפול משפטי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה