פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בחסר< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריך ה 28/05/09 ועד לתאריך ה 30/05/09, במהלך חג השבועות, התארחנו במלון גלרי בחיפה, חופשה אשר הזמנו דרך חברת 'הדקה ה90'.
החופשה הייתה גרועה, שלא לומר מזעזעת, וחזרנו הביתה מאוד מאוכזבים מכך.

א) כמו שכבר אמרתי, נפשנו במהלך חג השבועות, ובמלון לא רק שלא היה מבחר של אוכל, אלא שגם לא היה שום קשר בין התפריט לבין החג והארוחות עצמן מוגשות בחדר המדרגות.

ב) לא קיים שום צוות בידור וכל הבידור שלנו היה מחוץ למלון, בתוספת תשלום אישי, בתשובה שקיבלנו מהמלון נרשם שנאמר לכל הנופשים עוד לפני שהם מגיעים למלון, לנו לא אמרו כלום.

ג) וכאילו שכל לא מספיק, שילמנו על ארבעה מבוגרים כשיצאנו שני מבוגרים ושני ילדים, כששאלתי את חברת 'הדקה ה90' לפני שיצאנו ל"חופשה" , הם אמרו לי שאין במלון הבדל בין המחיר לילד והמחיר למבוגר, אך כאשר שאלנו במלון נוכחנו לגלות שהבדל שכזה כן קיים, וחברת 'הדקה ה90' פשוט החליטו להרוויח עלינו כסף.

מיותר לציין שכבר באותו יום שחזרנו מהמלון כתבנו מכתב מסודר לחברת 'הדקה ה90' עם התלונה שלנו, אך הם אפילו לא טרחו לרשום לך תגובה, אלא נתנו למלון לרשום אותה במקומם, ראוי לציין שאת התלונה שלחנו לחברת 'הדקה ה90' ולא לבית המלון שממנו קיבלנו תשובה.

עוגמת נפש+כספי סוג הנזק :
פיצוי על עגמת הנפש פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה