תלונות דקה 90

‏יום שלישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בתארין ה 3.8.2009
הזמנתי נופש זוגי ביוון כריתים ל 3 לילות.
לאחר ההזמנה באתר צילצלתי לדקה ה 90,ודיברתי עם סוכן בשם אלכס
לאחר בירורים על הטיסה והבית מלון הוא אמר לי שיחזור אלי בשעה 8 בוקר ביום הטיסה ויודיע לי אם יש מקומות פנויים בבית מלון ובטיסה.
אחרי שהוא לא חזר אלי בשעות הבוקר בכלל אני טילפנתי ל דקה ה 90 ושאלתי מה קורה עם ההזמנה שלי,בחורה שענתה לי אמרה לי שהיא תחזור אלי בעוד חצי שעה עם תשובה.אחרי שגם היא לא חזרה אלי אחרי חצי שעה היתקשרתי שוב פעם לדקה ה 90 ואמרו לי ששוב יחזרו אלי אחרי חצי שעה.
אחרי שהם סוף סוף ניזכרו לחזור אלי בשעה 12 וחצי בצהריים כשהטיסה שלי הייתה ב 15:50 הם הודיעו לי שיאן מקומות בבית מלון ושאם אני רוצה אני יכולה לשדרג את הבית מלון בתוספת תשלום , בגלל החוסר ברירה נענתי בחיוב.
כשהגעתי לשדה תעופה ואספתי את הכרטיסי טיסה שלי
הגעתי לדלפק הבידוק לא נתנו לבת שלי לעלות לטיסה מפני שיש לה תעודת מעבר והיא לא הוציאה ויזה לויוון.
הנציג שירות לא הודיע לנו שום דבר על כך שצריך להוציא ויזות ולכן לא ידענו על כך בכלל.
לאחר צילצולים רבים לחברה והעברה מנציג אחד לשני בטלפון אמרו לנו שאין מה לעשות,אז פנינו לאחראית בעמדה של הדקה ה90 בשדה תעופה היא אמרה לנו שאפשר שמישהו אחר יטוס במקום הבת שלי ושנצתרך לקנות כרטיסי טיסה חדשים.
כשהגעתי הביתה ודיברתי עם בעלי החלטנו שנטוס יחד,טילפני לדקה ה 90 ואמרתי שאני רוצה לשנות את השם של הבנאדם שיטוס בחזור, כאשר טילפנתי לדקה ה90 ואמרתי שאני רוצה להחליף את שם הלקוח כל הנציגי שירות העבירו אותי במשך 20 דקות לשרות לקוחות עד שנציג שרות בשם דניאל אמר לי שהשרות לקוחות סגור והעביר אותי לאחראי, האחראי שוב פעם העביר אותי לשרות לקוחות שלא ענו וסתם כך חיכיתי כ 20 דקות על הקו וביזבזתי כסף.
טלפנתי שוב פעם לדקה ה 90 וביקשתי לדבר עם נציגי השדה תעופה.
ענתה לי בחורה שאמרה לי שהיא לא יודעת מה לעשות במצב כזה ושאני יתקשר שוב בעוד שעה כי הם מחליפים משמרת ואולי הבחור שיחליף אותה ידע מה לעשות.
טלפנתי לאחר שעה לעמדה של הדקה ה90 בשדה תעופה ודיברתי עם הבחור שהחליף אותה הוא אמר לי שהוא לא יודע מה לעשות במצב כזה ושהספקים נפתחים בשמונה בבוקר ורק אז הוא ידע את התשובה הבעיה היא שהטיסה היחידה באותו היום הייתה אך ורק ב 5 בבוקר אז הוא אמר לי שאם אני מעונינת להגיע לשדה תעופה ושם נוכל לפתור את הבעיה, לאחר שהגעתי לשדה תעופה הוא אמר לי את אותו הדבר שאמר לי בטלפון והוסיף שהוא לא יודע מה קורה עם ההזמנה שלי בבית מלון, חזרתי הביתה רק עם דבר אחד חשבון גדול של תשלומים על הנופש וחשבון טלפון עצום.בסופו של דבר לא קיבלתי אפילו החזר כספי חלקי וגם לא טיסה ל 2 לילות על חשבוני.