פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש-טיפול בעייתי בבעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.8.09 הזמנו דיל טיסה+מלון לברצלונה,כעבור כשעה התקשרה נציגת שירות מטעם החברה שהטיסה מלאה וההזמנה מבוטלת.עקב כך הזמנתי דיל בחברה אחרת.לאחר ששמתי לב שיש עיכוב עם אישור ההזמנה החדשה שלי מיהרתי לצלצל לחברת האשראיי ולשאול לפשר הדבר.להפתעתי הרבה הודיע לי הנציג שמופיע חיוב של הדקה ה90 למרות שהיה אמור להיות מבוטל ולכן אין הוא יכול לאשר את ההזמנה החדשה שבוצעה.מיהרתי להתקשר לדקה ה90 והטיפול שקיבלתי מהם בנושא זה היה שערורייתי ומקומם. מגוון סיבות ותירוצים לטעות האנוש הזו.ובמקום לנסות לפתור איתי את הבעיה צועקת עליי הנציגה שאני משגע אותם מהבוקר.העבירו מנציג אחד לשני ללא הפסקה ולא נתנו לי פתרון ראוי.השורה התחתונה היא שעקב זה שהם לא ביטלו את הזמנתי נותרתי קירח מפה ומפה,עם המון עוגמת נפש והמון כוחות שהוצאתי בנסיון לפתור איתם את הבעיה.
עלבון,בזבוז זמן,כספי סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה