פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיווח שקרי, הטעייה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13 באוגוסט 09 קניתי תנור סאוטר של חברת אלקטרה. הקנייה כללה מבצע של חופשה זוגית ברשת מלונות רימונים מתנה. את השובר זכיתי לקבל 29 בספטמבר, יומיים לפני סוף המבצע, ולא אציין את התנהגותה של חברת אלקטרה, ולו רק בגלל מספר עובדים שהיו אדיבים. עוד באותו יום, או אולי למחרת ב-30 בספטמבר יצרתי קשר עם "הדקה ה-90" האחראית על המבצע. תוך כדי התלבטות עם העובד מעבר לקו, הוא אמר שהמבצע הוארך ואין צורך שאמהר להחליט בנושא היום ומיקום המלון. קיבלתי עצתו ויצרתי קשר ביום שני ה-5 באוקטובר, 5 ימים לאחר שיחתי הראשונה. נאמר לי בבוטות שאין על מה לבזבז את הזמן ,ושהמבצע הסתיים. ביקשתי לדבר עם שרות לקוחות, וניזקקתי לשלש שיחות, שאורכה של כל המתנה כ-4 דקות. כאשר הגעתי לנציגת שרות לקוחות נעניתי ביובש ובקרירות ולא עזרו כל הסברי.
הוטעיתי על ידי נציג החברה שהודיע כי המבצע הוארך, ונעניתי בחוצפה רבה, ובחוסר מקצועיות על ידי נציגת שרות הלקוחות ששמה רונאל.
אין בידי שמו של אותו נציג "הדקה ה-90" שדיבר איתי לראשונה ,מכיוון שאיני חושדת בנותן שירות, ואני לא קוראת כוונת לא טהורות.
אני דורשת מהחברה שתבדוק את השתלשלות המקרה ותאפשר לי לממש חופשה זוגית ברשת מלונות רימונים.
אני מציעה שתתבצע בדיקה כמה לקוחות שקנו תנור אלקטרה הצליחו לממש את המתנה שהובטחה, חופשה זוגית ברשת מלונות רימונים.
אציין כי אני לקוחה וותיקה של הדקה ה-90 ואת כל חופשות הקיץ הפנים ארציות ביצעתי דרך החברה, ולא היתה לי כל תלונה עד היום.
כספי סוג הנזק :
מימוש חופשה זוגית ברשת מלונות רימונים פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה