חיוב שגוי וכפול הזמנה 552494 |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ב29.10.09 ביצעתי הזמנה של טיסה לניו יורק דרך הדקה ה90 הכוללת מיסים וביטוח.
סוכם טלפונית+בכתב עם חתימתי עסקה על סך 929.40$ ונתתי כ"א אמריקאי לחיוב בתשלום אחד.כעבור מס' ימים ראינו כי חוייב 952.27$ ב30.10.09.
יצרנו קשר טלפוני מניו יורק כמובן ונאמר כי זו אכן טעות ולכן נזוכה בהפרש.
בתאריך 04.11.09 חוייב בכרטיס שוב אך על סך של 930$ ולא זוכה הכרטיס בסנט אחד,גם בפעם השניה הסכום לא תואם למה שסוכם,מה שאומר שבסה"כ חוייבתי ב1882.27$ ,כמובן שזה רק הזיק לאשראי שלי וחסם אותי.
ימים שאני מנסה להשיג מישהו בדקה ה90 כדי להסדיר את העיניין ורק אתמול 09.11.09 הצלחתי להשיג נציגה רצינית שדואגת לטפל בי.
התירוץ העלוב שקיבלתי מהם זה שהיה באג במערכת ,ואם התשובה היתה אחרת לא הייתי פונה אליכם.
החיוב הראשון בוצע ע"י סוכן,החיוב השני בוצע ע"י נציגת שרות,הסכומים ותאריכי החיוב שונים,כנראה שהבאג לא במערכת...
הסברתי לנציגה החמודה שאני לא טיפשה ויודעת מה באגים עושים ודרשתי זיכוי.
לדבריה רק לאחר שמנהל מחלקה יאשר ויחתום זה יועבר למחלקת כספים לאישור ולאחר מכן למנכ"ל לאישור ורק אז אקבל זיכוי בכ"א ,שזה בטח שבוע ימים,למרות שכבר עבר שבוע מאז החיוב.
עדיין לא זוכתי כמובן והיום הנציגה החמודה התקשרה להגיד שזה בטיפול והמנכ"ל לא נמצא לכן זה מתעכב.
הכ"א שלי עדיין מוגבל ואין לי מה לעשות כרגע אלא רק להמתין לזיכוי.
הסברתי כי אני מבינה טעויות אנוש ואין בעיה כשזה קורה אבל לא פעמיים ובטח לא שמזלזלים בלקוח וממציאים לו תירוצים עלובים.
אני כבר לא בטוחה שאני רוצה את העסקה,ביקשתי לדעת במה כרוך ביטול וכמובן שלא חזרו אליי עדיין.
אמרתי להם כמובן שבהתאם לשירותם וטיפולם בעיניין,אתנהג בהתאם וכמובן שמונח על הכף גם שימוש בשירותם בעתיד.
מקווה שאמצא אצלכם פיתרון כי הפעם אני לא מוותרת ואגיע לאן שצריך.
בברכה,
מורן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי על כל החיובים שגויים וחיוב לפי מה שסוכם + פיצוי הולם לנזק שנגרם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|