|
|
|
|
|
|
גניבה.... |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 יולי 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנו נופשון באילת דרך הדקה ה90 . מלון רביירה קלאב . הוספנו כסף במיוחד על מרפסת וכשהגענו קבלנו את התשובה שאין להם חדר מהסוג שרצינו עם מרפסת. התקשרנו לדקה ה90 ומכיוון שזה היה סוף שבוע לא היה ממש עם מי לדבר , לאחר מכן מנהלת בשם סופי הבטיחה לנו את טיפולה ותשובות. אבל לא שמענו את קולה מאז.... פשוט ויתרנו. עכשיו גיליתי על האתר אז אני מקווה שזה יעזור. תודה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף או פיצוי (חופשה בהנחה או משהו) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דקה 90 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|