פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה.... נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו נופשון באילת דרך הדקה ה90 . מלון רביירה קלאב . הוספנו כסף במיוחד על מרפסת וכשהגענו קבלנו את התשובה שאין להם חדר מהסוג שרצינו עם מרפסת. התקשרנו לדקה ה90 ומכיוון שזה היה סוף שבוע לא היה ממש עם מי לדבר , לאחר מכן מנהלת בשם סופי הבטיחה לנו את טיפולה ותשובות. אבל לא שמענו את קולה מאז.... פשוט ויתרנו. עכשיו גיליתי על האתר אז אני מקווה שזה יעזור. תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף או פיצוי (חופשה בהנחה או משהו) פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה