פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של יום בטיסה ללא הודעה מוקדמת, שרות מזלזל בשדה התעופה מצד החברה נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.5.10 הזמנתי זוג כרטיסי טיסה לברלין בשיחת טלפון בדקה ה 90.
מועד היציאה: 23.5.10 בשעה 5:15 (מספר טיסה 3011 חברת 8B).
מועד החזרה: 29.5.10 בשעה 23:00 (מספר טיסה 3020 חברת 8B).
כמקובל בטיסת צ'רטר, באותו היום התקשרתי למשרדי הדקה ה 90 ע"מ לוודא שאין שינויים בשעת הטיסה, ואף בדקתי באתר האינטרנט של נמל התעופה של ברלין בשעה 16:00 שמועד הטיסה לא שונה, ואכן המועד היה ללא שינוי.
בשעה 20:00 הגענו אשתי ואני לשדה התעופה, וגילינו לתדהמתנו כי הטיסה אינה מופיעה כלל על לוח הטיסות. ב information אמרו לנו כי רק הטיסות שמופיעות על הצג הן הטיסות שיוצאות, ואין ביכולתם לעזור לנו.
התקשרנו לדקה ה 90 ולקשרי תעופה (שמם הופיע על כרטיסי הטיסה) ולנציגים לא היו תשובות.
נותרנו שם בחוסר וודאות ולא ידענו מה לעשות. היו איתנו נוסעים נוספים במקום.
לאחר שעתיים של המתנה, בתקווה שמישהו יגיע להסביר מה קורה, הגיעה נציגה של אשת טורס בשם עדנה (אשר לא קשורה להזמנתנו) והסבירה שהטיסה ככל הנראה בוטלה והיא מנסה (בהתנדבות) לארגן לנו לינה בבית המלון של שדה התעופה.
חשוב לציין כי עניין הדחיה היה ידוע לחברות הנסיעות באותו אחר הצהריים, שכן את הקבוצה שהזמינה דרך אשת טורס דאגו ליידע אחה"צ שהטיסה נדחתה ביום, הם נותרו לילה נוסף במלונם והגיעו רעננים ביום המחרת למועד המדוייק לפתיחת הצ'ק אין (8:30 בבוקר). בשעה 23:00 עדנה אמרה לנו לגשת למלון של שדה התעופה לקבלת חדר ללילה.
בשעה 2:00 לפנות בוקר (!) התקשרו לחדר ואמרו לנו להגיע לשדה התעופה ב 7:00 בבוקר לטיסה שיוצאת ב 9:00.
בדקנו במסך הטיסות של שדה התעופה וראינו כי הטיסה רשומה ב 10:30 אך הנציגה התעקשה שהטיסה יוצאת ב 9:00.
התייצבנו ב- 7:00 בשדה, ושם נמסר כי הצ'ק אין לטיסה יפתח רק ב- 8:30 שכן הטיסה רשומה ל 10:30.
לסיכומו של עניין:
1. לא קיבלנו הודעה בזמן על הדחיה, לא מהדקה ה 90 ולא מקשרי תעופה,
למרות שידעו על כך.
2. למרות שהתקשרנו לוודא, נמסר לנו כי הטיסה יוצאת בזמן.
3. אף נציג לא היה במקום, ולא היה גורם אחראי שניתן לפנות אליו.
4. לא דאגו לנו לארוחות ערב ובוקר, והיינו צריכים לשלם על כך בעצמנו.
5. די ברור שהסיבה שאמרו לנו להגיע ב 7:00 בבוקר לשדה היתה כדי להימנע מארוחת הבוקר, עליה שילמנו מכיסנו בשדה.
6. שיחות טלפון לארץ אשר עלו לא מעט, היות ולא היה נציג במקום.
7. כמובן שהפסדנו יום עבודה.
8. הטרטורים שעברנו מ: 20:00 עד שהגענו לארץ ביום המחרת ב 17:00, השאירו טעם מר מאוד לטיול הזה.
עוגמת נפש, כספי, סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה