|
|
|
|
|
|
דמי ביטול |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי סופ"ש בנהריה ע"ס 1400. עקב בעיות אישיות נאלצתי לבטל (פחות מ-14 יום מההזמנה ויותר מ-7 ימים לסופ"ש).
הדקה 90 אומנם זיכו אותי אך גבו 100 שקל דמי ביטול ולא 72 (5% מהעסקה). פניתי לשרות לקוחות שלהם, ולאחר המתנה ארוכה עם התקליט המעצבן שלהם, נאמר שהגביה נעשתה בהתאם לחוק. אין כח להתמודד איתם בשביל סכום כזה. אני פשוט לא אזמין מהם יותר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דקה 90 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|