פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר של שכירת רכב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : חיוב יתר של שכירת רכב - מס' הזמנה 427285

1. בחודש ספטמבר 2005 רכשתי דרככם עסקה לחו"ל – העסקה כללה טיסה, לינה ורכב "מנחיתה עד המראה" –כך לפחות הוגדר על העסקה בעת פרסומה באתר!!!.
2. לאחר ביצוע העסקה ערכתי בירור מולכם לגביי איסוף הרכב והתברר לי שלמרות שסוכנות הרכב נמצאת בשדה התעופה היא נפתחת רק ב 09:00 בבוקר (הנחיתה שלנו הייתה ב04:00 בבוקר).
3. מבדיקה שערכתי באינטרנט באתר החברה של השכרת הרכב מופיע ששעות הפתיחה של הסניף הן : 08:00-23:00, התקשרתי לברר מדוע רק ב 09:00 הסניף ייפתח ומבדיקה שנערכה מול "נתור" נאמר לי שאם ברצוני שיפתחו את הסוכנות עבורי בעת הנחיתה עליי לשלם מחיר יקר מאוד ולכן לא הסכמתי בשום אופן (ראה תיעוד שיחות מול פקידי הדקה ה90).
4. לאחר בדיקה הודיעו לי מהדקה ה90 שבשל מחווה של רצון טוב ייפתחו את הסניף ב08:30 ללא
כל תשלום מצידי.
5. אני נחתתי בשדה התעופה בשעה 04:00 בבוקר ועם שני ילדים קטנים ישבנו והמתנו עד לפתיחת הסניף שהיה אמור להיפתח בשעה 08:30.
6. בשעה 07:00 הסניף נפתח ואני (ועוד רבים אחרים שהמתינו) ניגשנו לקבל את הרכב.

הבעיה:
1. חודש לאחר שובנו ארצה (ב-26/10/2005) נדהמנו לגלות שחויבנו בסכום נוסף של 37.20 יורו (חוץ מהסכום של ביטול ההשתתפות העצמית שחויב בתאריך העסקה המקורית).
2. יצרתי קשר עם אוהד מהדקה ה90 על מנת לברר על מה חויבנו.
3. לאחר כחודש וחצי אוהד החזיר לי תשובה שהחיוב נעשה בגלל שלקחנו את הרכב בשעה 07:00 ולא כפי שסוכם איתנו ב-08:30.
4. פניתי לאבי הרבין על מנת שיבדוק מדוע חויבנו והאם ניתן לזכותנו, במהלך השיחה אבי אמר שהוא מסכים איתי ומבין את המקרה ויבדוק מה ניתן לעשות.
5. אבי החזיר לי תשובה שלמרות ניסיונותיו הסוכנות רכב לא מסכימה להחזיר את התשלום.

לסיכום:
1. הובטח לנו לקבל רכב מרגע הנחיתה וזה לא בוצע, הסיבה שנאמרה לנו היא שהסוכנות סגורה ושברגע שהיא נפתחת נקבל רכב, לאחר ויכוחים סוכם שייפתחו עבורנו ב08:30 את הסוכנות ללא חיוב.
2. אנחנו המתנו בסבלנות עד לפתיחת הסוכנות על מנת לקבל את הרכב (כי לא היינו מוכנים לשלם עבור פתיחה מוקדמת), הסוכנות נפתחה בשעה 07:00 לא לכבודנו ואנו כמו כל השאר לקחנו את הרכב.
3. מעולם לא נאמר לנו ע"י הדקה ה90 שבמידה והסוכנות תפתח לפני 08:30 אסור לנו לקחת את הרכב אלא רק ב08:30 כי אחרת נחויב על כך.
4. השכרת הרכב לפי שעות היממה כללה גם את שעות אלה (גם אם היינו אוספים את הרכב מיד בעת הנחיתה זה היה מכוסה).
5. האיש בסוכנות הרכב בשדה התעופה חייב אותנו על "ביטול השתתפות עצמית בעת תאונה" אך לא אמר שבמידה וניקח את הרכב בשעה זו (07:00) נצטרך לשלם על כך (אחרת הוא גם היה מחייב אותנו במעמד לקיחת הרכב).
מדוע הדבר לא נאמר מפורשות?
6. מדוע עלינו לספוג תשלום זה בשל ניסיון לגניבה שכזה מצד סוכנות הרכב שבטח גבו את התשלום גם מכל מי שהגיע לשדה התעופה?

הזדעזעתי מהמקרה ונדהמתי לראות שחברה גדולה ,ידועה ואמינה כמוכם מספקת לשוק מוצר, אשר פירסמתם בעסקה שהרכב יתקבל מיד עם הנחיתה (דבר שמאוד קריטי בטיסה משפחתית עם ילדים והיווה חלק משיקולי הבחירה בעסקה זו) וגם לאחר הבעיות שהתגלו בנושא וכל ההכנות שערכתי בעניין לפני הטיסה, בסוף מצאו דרך "להוציא" ממני את הכסף הזה.
אתם מהווים גוף שדרכו הזמנתי וציפיתי שיגבה אותי ואתם מאפשרים להם לסחוט כסף מאנשים.

אני פונה אליך בדרישה לתיקון העוול שנגרם לי ולזיכוי מיידי.

אנא תגובתך המהירה, תודה מראש
אורלי כהן
רחוב דרגות 10/12
גבעת זאב
90917

0522-408638
02-5369259
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
קרן- מחלקת פניות הציבו שם ותפקיד:
חברת "הדקה -90" מייחסת חשיבות רבה לשירות לקוחותיה לגבי כל היבט הקשור בשירותים הניתנים על ידה או ע"י ספקי שירות אחרים.
חברת "הדקה ה-90" נותנת מענה ישיר ללקוחותיה ולא דרך גורמים אחרים.
במקרה הנ"ל נשלח מכתב תגובה לגב' כהן.
תגובה:
+++ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה