פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בלתי הולם ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הזמנתי מהאתר הדקה ה-90 טיסות הלוך חזור לזוג מאילת בתאריך 22.8.10
מס' הזמנה 1461613..
הזמנתי את הטיסות מהאתר אינטרנט שניתקע אז באמת מיד התקשרה אלי נציגת שירות שרצתה כמובן לסיים את העסקה ולקבל את הכסף..
אבל הבעיות התחילו שסה"כ רציתי קבלה ..
אז התקשרתי לשירות לקוחות של פנים הארץ וחיכיתי 10 דק' ואף אחד לא ענה!!
אז הגדלתי ראש והתקשרתי להזמנות חו"ל שכמובן תוך שניה ענה הנציג שקיבל בדיוק שיחת טלפון בפלאפון שלו ושם אותי על החזק מספר דקות ושהוא סוףסוף סיים לדבר הוא החזיר אותי ואיך שהוא שמע טיסות פנים הוא אמר לי שהוא לא מטפל בזה והעביר אותי שוב לשירות לקוחות פנים ושוב חיכיתי ולא ענו..
אז הפעם התקשרתי לשירות לקוחות חו"ל וכמובן שענו תוך מספר דקות אבל הנציגה אמרה לי שהיא לא "מתעסקת" עם פנים הארץ ולכן היא תשאיר הודעה לשירות לקוחות של פנים הארץ... כמובן שלא חזרו אלי מאז ניסיתי שוב ולא ענו ואני מיואשת ומאד פגועה מהצורה בה טיפלו בי...

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה