פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח , יחס לא הולם, הטיעת הלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לדקה 90 כדי לבחור לעצמי נופש לאילת לחג סוכות, אחרי פרסומות מרהיבות באתר האינטרנט של דקה 90. ענתה לי בחורה וטענה שהיא לא מטפלת בהזמנות ובמתן אינפורמציה שיחזרו אלי, לאחר מספר ימים התקשרתי שוב וקיבלתי אותה תשובה בנימה תוקפנית וחסרת סבלנות. אחרי זמן מה התקשרה אלי בחורה שאפילו לא הציגה את עצמה בנימה מאוד לא נעימה היא שאלה אותי מדוע אני לא מזמינה את הנופש דרך האינטרנט? " מה את לא יודעת לקרוא? למדת פעם עברת?" התחלה מאוד לא נעימה, ציינתי את התאריך המבוקש אך היא טענה שבתאריך הזה אין בתי מלון, לשאלתי מדוע מופיעים התאריכים הנ "ל באינטרנט קיבלתי תשובה " כדאי שתלמדי לקרוא גברת, אין לי זמן לשוחח איתך יש לי עוד שיחות". הסברתי לה ששירות לקוי ואז הגברת צרחה עלי " ברוסיה קיבלת שירות טוב יותר? לא מתכוונת לשוחח איתך" לראלתי מה שמה, הגברת סירבה לענות וטרקה את הטלפון. כמובן שלאחר שירות כזה לא אזמין דבר דרך " דקה 90" וגם אשתדל לשכנע כמה שיותר לקוחות לא להזמין את הנופש דרך דקה 90.
ביזיון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה