כשלון בהוצאת צדקתנו מול המערכת האטומה של דקה 90 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, לאור פשלה שעשתה החברה אשר גרמה לכך שהטיול שלנו נהרס כליל.
פנינו דרך אפיק ההתקשרות שהצעתם אל הגברת קרן להב המטפלת בתלונות הציבור. הנ"ל לא חזרה אלינו כפי שהבטיחה והתייחסה לכל טענותינו בזלזול משווע, הן בשיחת הטלפון והן בתכתובת האינטרנטית הרבה. כמו כן לא ניתן ליצור איתה קשר טלפוני היות ובאופן קבוע אין תשובה במספר שניתן לנו. אם אתם חברה שבאמת מכבדת את עצמה וחשוב לה לשמור על קהל לקוחותיה, תדאגו שנציג ,המתאים לטפל בכך, מטעמכם יחזור במיידי לאורטל וארז
מספר הזמנה: 3441309
בסטאטוס פנייתנו נמצאים הדרכים ליצירת קשר איתנו
אינני מוצאת לנכון לפרט בתלונה זו את תוכן המחדל אותו אנו מייחסים לחברה. רק אציין שזה מחדל חמור במסגרתו התעלמה החברה מבקשה מאוד חשובה שלנו בעת ההזמנה. בקשה הנוגעת למצבי הביראותי, בקשה אשר וידאנו מספר פעמים שתענה בחיוב, ובעת הגעתנו למלון אשר יגורנו בא לנו.
אנחנו פשוט רוצים פיצוי מלא על טיול שנהרס, וחשוב לנו שיתר לקוחות החברה יראו כיצד היו מטפלים בהם בסיטואציה דומה.
בברכה
אורטל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|