פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהלת בדקה ה90 אמרה לי תחכי שאבא שלך ימות ואז תטוסי ואם לא יקרה כלום אז בכל מקרה את יכולה לטוס.. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אז זה התחיל בכוונה טובה לטוס ולראות את אבי שחי בפריס ,ומאד מאד חולה שם ממחלת הסרטן .אני בעלי ובני בן השנתיים רצינו לטוס בדצמבר ,לצערי איבדתי את אימי ליפני 10 חודשים ממחלת הסרטן ומאחר ואני לא בקיאה במנהגי אבלות( שלא נדע..)לא ידעתי כי צריך לקיים את האזכרה לשנה ראשונה בתום 11 חודשים וקבעתי את תאריך הטיסה 4 ימים ליפני האזכרה,ביקשתי שישנו את תאריך הטיסה מאדיר שהוא היחידי בכל הסיפור שהיה ממש בסדר אפילו כתבתי לו מכתב תודה אחרי שהזמנתי את הדיל..אדיר אמר אין בעיה לפי חוק הגנת הצרכן תשלמי 100 ש"ח לכרטיס (סה"כ 300 ש"ח) ותשני ,אכן עשיתי זאת.יום למחרת התקשרתי לדקה ה90 מאחר ולא הייתי בטוחה בקשר לתאריך החדש שנקבע וביקשתי לבטל את הדיל מיד קיבלתי את שרות לקוחות של טיסות סדירות בחורה בשם שירה אנטיפתית וחסרת סבלנות שדאגה להגיד לי כי מאחר ושיניתי זאת הביטול הוא דמי ביטול מלאים!לא נאמר לי דבר ליפני כן ..ביקשתי לדבר שוב עם הסוכן הנחמד אדיר וביקשתי ממנו לדחות הכי מאוחר שאפשר גם עוד 3 חודשים (יש לציין שאת הדיל הזמנתי 3 חודשים מראש ועוד לא הגיע התאריך לטיסה.. )הוא אמר אוקי את יכולה לטוס עד סוף מרץ אבל זה יעלה לך 75 יורו לכרטיס (מחיר הזוי אבל עדיף על דמי ביטול מלאים!!)אמרתי שאני אחזור אליהם בתשובה לגבי תאריך,כמו שהבטחתי גם חזרתי ביקשתי תאריך למרץ כמובן שהעבירו אותי לשירה בשרות לקוחות סדירות הבחורה הכי קרה ומיואשת שאי פעם מישהו שמע בטלפון..שירה דאגה להגיד לי כי הדיל הוא עד סוף ינואר ולא מעניין אותה מה אדיר אמר לי!!ביקשתי את המנהלת היא לא היתה אז היא חזרה אלי:הקשיבו אנשים יקרים את מילותיה של מ-נ-ה-ל-ת בחברה שמכבדת את עצמה אם לא יקרה כלום לאבא שלך עד דצמבר אז תטוסי ואם כן יקרה אז תטוסי אחר-כך זאת חבריי מנהלת שירות לקוחות יעל !!!על הבחורה הטיפשה והמגוחכת הזאת אתם סומכים בכספיכם מאחר והיה לי ניסיון מר עם שירה הטיפשה הקודמת שעובדת עבור יעל הטיפשה הראשית הבנתי למה שירה כל כך מיואשת !!!עכשיו הם לא רוצים לקחת לי 10-15 % מהדיל הם פשוט רוצים דמי ביטול מלאים כשיש לי רק עוד חודש וחצי טיסה בנוסף הם לא מוכנים לתת לי את התאריך שהסוכן הציע לי חברים יקרים הדקה ה90 הם לא יותר מסתם גנבים!!!!!!!!!!!! וכולם יידעו זאת .זאת הבטחתי!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה