פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בהזמנת סופ"ש נושא התלונה:
שמאי שי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי סופ"ש של שני לילות ביום ד' ליום ה' דרך אתר החברה במלון הנסיכה באילת ב3450 ש"ח, צויין שם כי מייד לאחר התשלום יחזור אליי סוכן!

מיותר לציין כי סוכן לא חזר אלי ביום ד', אך מייל לאישור הבקשה (הכולל את כל הפרטים כולל האישור לאמצעי התשלום וטלפון לפניות) התקבל.
היות ולא חזר אלי סוכן ניסיתי אני ליצור קשר עם הדקה ה90 אך ניסיונותי עלו בתוהו.
בכל מקרה הן אישתי והן אני לקחנו חופש ברגע האחרון ממקומות העבודה בידיעה שאנו נוסעים לאילת עם הילדים.

ביום ה'בשעה 9:30 לערך חוזרת אלי סבטלנה, (כשאנו ארוזים ואמורים לצאת אל הדרך) ומיידעת אותי כי ישנה בעיה ושהחדר שהזמנו כבר לא פנוי ונתנה לי אופציות יקרות הרבה יותר או לא שוות ערך למלון בדיל המקורי.

ביקשתי ממנה לחזור אלי בעוד 5 דקות כי עלי להוועץ באשתי כי כאמור היינו מוכנים כבר לצאת. חמש הדקות הפכו ללמעלה ממחצית השעה ולכן ניסיתי את מזלי בלתפוס את הדקה ה90 בעצמי הועברתי 5 פעמים (ובדרך קיבלתי שירות מאד לא הולם מנציגת שירות שנזפה בי ולא ממש הואילה בטובה להקשיב).

בסופו של דבר בלית ברירה ולאחר דין ודברים ממושך סגרתי על דיל יקר יותר ב600 שקלים מהדיל המקורי במלון מרידיאן היות והשעה היתה כבר 11:00.

מש מתסכל!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה