פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול בדקה ה90 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טוב.לפני כשבועיים החלטתי להזמין לי ולזוגתי נופש 4 ימים בברצלונה מעכשיו לעכשיו ומה מתאים יותר "מהדקה ה 90".ראיתי שיש טיסה ליום אחרי ב 17:00ושהמחיר אטרקטיבי,ביצעתי את ההזמנה וקיבלתי אישור על כך אחרי רבע שעה.לאחר מכן כשאני יודע שיש לי טיסה הזמנתי מלון דרך אתר booking שעלה כ 560$ למשך ה 3 לילות.
עד לפנות בוקר ארזנו מזוודות {03:00}והתעוררנו לרבע יום עבודה עקב הנסיעה.בשעות הבוקר אני מקבל שיחת טלפון מנציגת החברה{שירות לקוחות}שרמת השירות והאינטליגנציה שלה לא מהגבוהים,וכך היא פותחת..."אבירם ,רציתי להודיע לך שאין לכם מקומות להיום לטיסה לברצלונה!!! אם אתם רוצים להוסיף 380& כל אחד אפשר אולי קונקשן דרך שוויץ{3 שעות המתנה}!!!!!כמובן שהייתי בהלם,ביקשתי לדבר עם מישהו שיסביר את פשר הביטול בדקה ה 90 והיא אמרה שאין עם מי לדבר ושהיא יודעת שקיבלתי אישור על הטיסות ושמדובר בתקלה שלהם אך היא מוכנה לבטל את החיוב על העסקה וזהו.אחרי שעברתי 9 נציגים הבנתי שאין עם מי לדבר בחברה הבזוייה הזו.אז כמובן שלא טסנו,שילמתי על ביטול המלון 95 יורו מכיסי ולמחרת כתבתי מכתב מסודר עם כל הנספחים והאישורים של העסקה ושלחתי לאחראית על תלונות הלקוחות בחורה בשם קרן שעד לכתיבת מסמך זה לא טרחה היא או מישהו מצד אחר להגיב ולטפל.
אני וזוגתי מאמני כושר אישיים וכמובן ביטלנו את כל הפגישות לימי הנסיעה עקב הביטול נגרם לנו נזק כלכלי וכמובן עוגמת נפש והוצאנו מכיסנו לשלם על ביטול המלון!!!אבסורד!!
אשמח לקבל עזרה בטיפול בנושא..אני מעוניין להגיש תביעה אם לא אקבל את התייחסותם.תודה רבה!
גם וגם וגם!!! סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם והתנצלות פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה