פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מחפיר ויחס מזלזל בטיפול בהזמנת חדר בחו"ל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.06.11 הזמנתי באתר "HOTELSDAKA90" שני חדרים בבית מלון "INTERCONTINENTAL" בבוקרשט ברומניה לתאריך 17.06.11 עד 18.06.11 (לילה אחד)בעלות 152 EUR.בתאריך 17.06.11 אני ומשפחתי היינו אמורים לטוס לבוקרשט בשעה 07:00, אבל בגלל בעיות טכניות לא היה ביכולתנו לעלות על הטיסה הנ"ל ולכן נדחתה טיסתנו ביומיים ליום א' ה-19.06.11.לאחר חזרתנו הבייתה משדה התעופה בתאריך ה-17.06.11 ניסינו ליצור קשר עם חברת "הדקה ה-90" על מנת לשנות את תאריך הלינה בבית המלון, אבל כאן התחיל מסע ארוך ומפרך של טלפונים.מסע הניסיונות שלנו החל בסביבות השעה 10:00 וכל ניסיון שלנו ליצור איתם קשר הסתיים לרוב פשוט בניתוק בפנים של השיחה, בפעמים שכן הצלחנו להגיע לשירות הלקוחות חו"ל שלהם ענה לנו בחור שהציג את עצמו בשם "אריק" (אני בספק אם זה שמו האמיתי) וכמה שניסיתי להסביר לו את בעייתי הוא פשוט סירב להבין וניסה בכל כוחותיו ל"נפנף אותי", יש לציין שבכל פעם ששוחחתי איתו הוא הבטיח שהוא חוזר אליי בתוך 5 דקות מה שכמובן לא קרא.באחת מהפעמים שענו לשיחתנו שאלתי את הנציג עד איזו שעה הם עובדים והנ"ל ענה שעד השעה 15:00, אז שאלתי אותו מה קורה אחרי 15:00 ומי יטפל בבעייתי, התשובה שקיבלתי הייתה "אחרי השעה 15:00 פועל דלפק שירות לקוחות וגם הם יוכלו לטפל בבעייתך".כמובן שכל המסע המפרך של הניסיונות ליצור קשר איתם נמשך מעבר לשעה 15:00, וכשהצלחתי ליצור קשר איתם אחרי השעה הנ"ל ענה בחור בשם "מאיר" שלא היה מוכן למסור לי את שם משפחתו והוא כינה את עצמו בשם "מאיר מהדקה ה-90", והוא אמר שכרגע אין מי שיטפל בבעיה שלי עד ליום א' בשעה 08:00 בבוקר שזה שעה אחרי הטיסה שלנו.בנוסף שאלתי/ביקשתי לשוחח עם מישהו אחראי או מנהל תורן והוא אמר שאין כזה בנמצא והוא וסוכנת הנסיעות היחידים שנמצאים שם, וגם סוכנת הנסיעות לא יכולה לשוחח איתי. מעבר לשירות המחפיר ומזלזל שקיבלתי מחברת "הדקה ה-90" , אני לא קיבלתי את המוצר אותו רכשתי לכן אבקש לבטל את העסקה הנ"ל ולקבל את מלוא הסכום חזרה בסך 152 EUR.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי מלא ובנוסף פיצוי כספי על העוגמת נפש פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה