פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת תנאי עסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת "הדקה ה-90"

הנדון: הפרת תנאי עסקה / חבילת נופש ברודוס 16.6-19.6 2011
א.ג.נ שלום רב,
ברצוננו להלין על הפרת התנאים שבהם רכשנו חבילת נופש דרך חברת "הדקה ה-90".
בעסקה מס' 52-004383-7 מתאריך 13.6.11 רכשנו חבילת נופש ברודוס שכללה טיסת הלוך ושוב, לינה בת שלושה לילות על בסיס חצי פנסיון במלון חמישה כוכבים (רודוס פאלאס) והעברות, בעלות של $474 לאדם. פרטי החבילה כפי שפורסמו באתרכם ושעליהם חתמנו בחוזה העסקה בינינו מפורטים להלן, תחתם השינויים שבגדר הפרת תנאי העסקה:
פרטי טיסות:
הלוך: ת"א – רודוס | מספר טיסה:
תאריך ושעת טיסה מקוריים: 16.6.11 בשעה 12:30
בתאריך 15.6.11: נדחתה לשעה 14:10

חזור: רודוס – ת"א | מספר טיסה:
תאריך ושעת טיסה מקוריים: 20.6.11 בשעה 02:30
בתאריך 15.06.11 בשעה 18:00: הוקדם ביממה (!) לתאריך 19.6.11 בשעה 07:00
בתאריך 18.06.11 (ברודוס) בשעה 20:00: הוקדם אף יותר ל- 19.6.11 בשעה 05:00

בתאריך 15.6.11 בשעה 18:00 נמסר לנו על ידי נציג מחברתכם כי טיסת החזור הוקדמה לתאריך 19.6.11 בשעה 07:00, כלומר מתוך שלושת לילות החבילה הורד לילה אחד וכמעט יממה שלמה הכוללת בין היתר ארוחת בוקר במלון.

בתאריך 16.06.11 פנינו למוקד הטלפוני של חברתכם, ולאחר המתנה ארוכה מנשוא ודין ודברים ארוך ומייגע עם אורן נציג שירות הלקוחות, בשעה 18:00 הובטח לנו החזר בסך של $50 בלבד לאדם. כיוון שלדעתנו אין החזר זה משביע רצון שכן הוא אינו הולם את החלק היחסי מהסכום ששלמנו על אותו היום האבוד, ביקשנו כי יחזור אלינו מנהל משירות הלקוחות. מכשלא נענינו יצרנו קשר בשנית בשעה 19:00 ושוחחנו עם מילה (נציגת שירות) וסמי (אחראי) מ"הדקה ה-90", אך הדברים נשארו בעינם.

נוסף על הנאמר לעיל, ארעו עוד שני קיצורי שהייה בניגוד להסכם העסקה של חבילת הנופש שרכשנו. שעת טיסת ההלוך המקורית היתה 12:30 ונדחתה לשעה 14:10. זאת ועוד, בתאריך 18.6.11 בשעה 20:00 בערב נמסר לנו כי יחול קיצור נוסף וכי שעת טיסת החזור הוקדמה שנית לשעה 05:00 באותו היום.

אנו מאוכזבים קשות מהיחס שקבלנו בחברת "הדקה ה-90", הן משינויי העסקה אשר פגמו בצורה משמעותית בנופש שאליו בקשנו לצאת, והן מן היחס והשירות הלקוי שלו "זכינו" כאשר בקשנו להלין על האמור.

היננו סבורים כי החזר של $50 שהובטח לנו אינו הולם בלשון המעטה, שכן הוא אינו מהווה אפילו תשיעית מן המחיר הכולל ששלמנו, בעוד קיצור החבילה גרע כרבע ממשך החופשה שאותה תכננו ועליה הסכמנו בחוזה הרכישה. לפיכך אנו עומדים על כך כי חברתכם תחזיר סכום גדול יותר מתוך סך העסקה עבור היום שבוטל והן תפצה עבור עגמת הנפש שנגרמה לנו מהשינויים התכופים ומן היחס המזלזל שבו נתקלנו.

כאמור, זאת הפעם השלישית בו מובא העניין לטיפולכם ואם נשאר ללא מענה מספק נפתח בהליכים המקובלים.

נבקש התייחסותכם בהקדם האפשרי.

עד היום לא קיבלנו שום התייחסות
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה