פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה שהלא טופלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להתלונן על חברת הדקה ה90 אנחנו 2 זוגות שסגרו דיל דרך הדקה ה90 לפני שבוע הזמנו דיל ליון העברה הכספית כבר בוצע לחברה הכסף נגבה אך עדין לא התקבלו האישורים למלון לאחר שבמשך מספר ימים נעשה ניסיון לשוחח עם השרות לקוחות של החברה ללא הצלחה ניתוקים מנציגים כל היום טירטרוים של יחזרו אליך ואין עדין תשובה גם שבקישתי לבטל עיסקה נאמר לי שההחזר לא יתקבל מידי אלה רק בעוד שבועיים מהיום שאני ביצעתי העברה בנקאית והכסף הועבר תוך יום 1 לחברה אני לא מצליחה לשוחח עם מנהל בחברה ולפתור את הבעיה אם אתם אולי תוכלו לעזור לנו מאוד השמח תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה