פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות והתנערות מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד : חברת הדקה ה-90

הנידון : הזמנה 39P8ZE

בחודש ינואר הוזמנו עבור הורי אשתי זוג כרטיסי טיסה מתנה לאירוע בר מצווה לחודש יוני העלות הכוללת של 2 הכרטיסים הייתה 660 דולר.

עקב בעיה רפואית הם נאלצו לדחות את הטיסה ביותר מחודשיים ונאמר לנו כי קביעת תאריך חדש יעלה לנו 30 יורו לכל כרטיס.

ביום חמישי האחרון התקשרנו לקבוע מחדש את התאריכים לזמנים שבין 10-30 באוגוסט אך הפעם נאמר לנו כי השינוי אפשרי בתוספת של 320 דולר עבור 2 הכרטיסים.

כשאלנו מדוע נאמר לנו שההפרש במחיר הינו בגלל שזה חודש אוגוסט – מכיוון שסמכנו על הסוכן לא בדקנו ואישרנו את המחיר המופקע.

ביום שישי בדקנו בתום לב מה המחיר של זוג כרטיסי טיסה הלוך ושוב לתורכיה ולמרבה הפלא גילינו שמחירם של כרטיסים אלו הינו באזור ה 670 דולר.

התקשרנו לברר על פשר ההפרש המופקע אבל הסוכן לא היה במשמרת.
סוכן אחר הפנה אותנו ישירות לחברת ""Turkish Airlines .
מכיוון שעדיין חיפשנו תשובה יצרנו קשר עם חברת ""Turkish Airlines שבתורכיה (החברה בארץ לא עובדת בימי שישי) ואלה אמרו שהשינוי הקיצוני במחיר הינו חד משמעי מכיוון ששדרגו את המקום במטוס

***ללא קשר לחודש אוגוסט – וזאת כמובן ללא ידעתנו וללא בקשתנו.***

ביום ראשון התקשרתי ודיברתי שוב עם הנציג אבל נאמר לי מכיוון שההזמנה כבר בוצעה לא ניתן לעשות דבר וגם אם הייתה טעות בהסבר "עכשיו זה כבר לא יעזור", ביקשתי לדבר עם מנהל והוא אמר לי שאין עם מי לדבר היום ורק ביום שני המנהלת נמצאת – הנציג גם אמר שלא נעים לו מהמקרה ולכן הוא מזכה אותי ב 65 דולר עבור 2 הכרטיסים.

ביום שני התקשרתי ודיברתי עם מהנהלת יעל וזו אמרה שאין באפשרותה לעשות דבר וברגע שחתמנו זה הופך להיות בעיה שלנו, שהסברתי לה שחתמנו בגלל שהטעו אותנו ולא אמרו לנו את האמת היא השיבה שעכשיו זה כבר מאוחר מידיי ולא ניתן לעשות דבר ושאפילו אם הסוכן לא הסביר את עצמו נכון זה בעיה שלנו כי חתמנו.

אמרתי לה שהיא מבחינתי מייצגת את החברה ויחס כזה ללקוחות הינו גרוע ביותר - לקוח לא אמור לספוג עלות טעויות של נציג שמטעה אותו ולא מסביר את עצמו נכון.

והוסיפה שאם התשובה לא מקובלת עליי אני מוזמן לפנות לפניות הציבור ואמרה מראש כי התשובה תישאר זהה...

כל רצוננו הינו לקבל את הכרטיסים בתוספת הנקובה בחברה שהינה 60 יורו עבור 2 הכרטיסים על כן אבקשכם לסדר את הנושא בהקדם.

ד.א
בחברה בחו"ל אמרו לנו שהיו מקומות במחיר הרגיל ולא היה צורך לשדרג...
בנוסף, מבחינת ההגינות של החברה לדעתי ברגע שהנציג רואה שהוא מייקר את העלויות בצורה כ"כ משמעותית הוא צריך להסביר כי העליות נובעות משינוי מקום ולא מהתאריך (אנחנו לא לחצנו על תאריך ספציפי)

תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר עבור ההפרש בין המחיר הנקוב למחיר ששולם פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה