פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היתנהגות שאינה הולמת חברה גדולה כמו הדקה ה90 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/8/11 אני וחבר שלי היזמנו נופש בבורגס הנציג נתן לנו דיל של 500 דולר אנחנו הסכמנו, והוא אמר לנו שהוא צריך לקבל אישור על המלון ההזמנה בוצעה שעה 20:00 והוא אמר שעד מחר הוא יקבל אישור ואים לא הוא יציע לנו מלון אחר באותו סדר גודל של מחיר .
והוא צריך את כרטיס האשראי שלנו כדי להבטיח לנו את הטיסה וזה ולא יגבו תשלום עד שהעסקה לא תיבצע במלואה (כולל המלון).
למחרת חיכינו עד השעה 21:00 והם לא יתקשרו.
אנחנו התקשרנו למוקד לברר מה קורה עם המלון הנציג אומר לנו שין אישור למלון יש לו מלון אחר בתוספת של 50$ אמרנו לו בסדר כי הכנו כבר את המזוודות לקחנו חופש בעבודה.
ולאחר כחצי שעה הוא חזר אלי ואומר לי שגם שם אין מקום ויש לו מלון אחר ב700$ אמרתי לו שאני לא מעוניין ושלא יחייב אותי .
למחרת התקשרתי שוב והם אמרו לי שהם חיבו אותי ויזכו אותי תוך 72 שעות
בינתיים כבר לקחו את הכסף וגם את הכסף של המלון היקר יותר שבכלל לא היה מקום שם אבל את הכסף הם לקחו וכך הם פגעו לנו בתקרת האשראי וגם כול הטלפונים שאנחנו רודפים אחרהם.
אני מאוד מאוכזב כי שאלתי המון חברות אחרות והם לא מחייבים את האשראי עד שהם מבצעים את העסקה במלואה.

בדקתי את העיניין זה טריק שאני לא ידעתי הם סוגרים איתך מהר על מחיר נמוך ולאחר מכן מתחיל מסכת העינוים והם יודעים שכבר לקחתם חופש ואתם רוצים לצאת וכך הם לוקחים לכם כסף קל.....
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מקווה שהם יחזרו ויתיחסו ברצינות ללקוחות ולא יחזיקו אותם רק בגלל שהם יכולים פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה