פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזולאי שני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:


שלום לך , אשמח לשתף אותך בחווית השרות שעברתי בסוף השבוע האחרון



תחילה הגענו לבית המלון ( לא הייתה חניה אבל לא חשוב , מצאנו לבסוף) המתנו בשעה 13:00 לתור של הקבלה



לאחר שעה וארבעים מנסר לי ע"י הפקידה שלא שם מקבלים חדרים אלא יש לגשת לאולם אחר ואיך לא ראיתי זאת הרי זה רשום בחצים על הרצפה !!!



הגעתי לאולם הרלוונטי והפלא ופלא נכנס מס 100 ואני 268 , המתנתי עוד כשעתיים , הגעתי לפקידה שמסרה שכרגע החדר לא פנוי , אין לה צפי ואם זה דחוף אז היא תיתן לי חדר רגיל ולא סוויטה !!!



מה שכמובן לא הסכמתי מאחר ושילמתי ממיטב כספי על סוויטה .



ובכן המתנו בסבלנות עד שש ורבע שסוף סוף התקשרו אלינו לקבלת החדר , בינתיים אף עשינו כהמלצתה והכנסנו את הילדים לבריכה .



הגעתי לחדר על מנת להביא לילדים מגבות (כי ברחבת הבריכה אין וזה רק בחדרים) אך הפלא ופלא – אין !



התקשרתי לשרות חדרים ושוחחתי עם בחורה בשם מזל שמסרה לי שכרגע יש חוסר ואיך לא , אין צפי מתי יהיה , הסברתי לה שהילדים רוצים לצאת מהבריכה ואני חייבת מגבות



אז היא פשוט ענתה לי " מה לא ברור ? אין לי מגבות ואם זה דחוף אז אני אשלח לך מגבת מלוכלכת !!!!!!! את רוצה ? "



אני פשוט הייתי מזועזעת , ירדתי לקבלה , מסרתי זאת והביאו לי סוף סוף 4 מגבות .



אני חייבת להודות שחוויה כזו מזעזעת וירודה לא הייתה לי ואני דווקא קיבלתי את הרושם שבית מלון מסוג זה הוא הטוב שיש !



אני מרגישה פגועה ומבקשת פיצוי הולם



עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה