פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - שלחו אותנו למלון לא נכון מהמלון נגנבו תיקיינו וכו'. שלחנו. מכתב תלונה שעד עכשיו לא חזרו אלינו והתעלמות מוחלטת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב שללחנו להם לפני חודש וחצי:
הנדון: מכתב תלונה על מתן שרות לקוי.

בתאריך ה 3.7.2011 עד ה 7.7.2011 טסנו לבורגס לחגוג את יום נישואינו בחופשה מאכזבת ומורטת עצבים.
כבר ביום שלישי שקדם לטיסה נכנסנו לאתר החברה וסגרנו דיל למלון קוליסאום שבבורגס בעלות של 489$.
לא חזרו אלינו במיידי ובניסיון רב של טלפונים להבין היכן העסקה עומדת והאם אושרה טורטרנו ללא הרף ורק ביום חמישי קיבלנו טלפון בו צוין שהמלון בתפוסה מלאה והעסקה מבוטלת אלה אם כן נאשר לינה במלון חלופי.

בבדיקה מול חברות נוספות קיבלנו מספר הצעות לדילים בבורגס ובשיחת ועידה איתן ועם הדקה ה 90 – הובטח מהדקה ה 90 שנקבל את הדיל המוצע והנכון לנו באותו מחיר – פרטי הדיל: מ 3.7 עד 7.7 למלון גלובוס בבורגס ב 500$.

סגרנו את הדיל עם ליאת הסוכנת שליוותה אותנו בתהליך ונאמר לנו שישלח לנו מייל עם ההזמנה פרטיה וכרטיסי הטיסה.

ביום שישי קיבלנו מייל עם ההזמנה והכרטיסים – ובפרטי ההזמנה ראינו שהמלון אינו המלון שצוין בדיל.
במקום מלון גלובוס כסגור בדיל הופיע בהזמנה מלון קוליסאום.
בנוגע לכך לא קיבלנו טלפון ולא התקבל אישורנו!!!

נציין שבנוסף חויב כרטיסנו פעמיים - כל חיוב על סך : 3.500 ₪.
משמע חויבנו על 2 עסקאות מלאות.
במקום חיוב על עסקה וחיוב נוסף בעלות 22$ - שנדרש כתוספת לדיל החדש שהוזמן.
סיטואציה שגזלה מאיתנו זמן נוסף וטרחה.

את השישי שבת העברנו בעצבים ובאווירה מאוד לא נעימה.
בניסיונות רבים להשיגכם ביום שישי ומוצ"ש לא ניתנו לנו מענה ופתרון לבעיה.
ניסינו עשרות פעמים לתפוס מישהו שיקשיב ויעזור והועברנו מנציג לנציג תוך ניתוקי טלפון רבים ולא היה עם מי לדבר.

באפשרותנו להוציא פירוט שיחות וזמני המתנה מדויקים – של שעות ארוכות מסלקום כדיי להמחיש את ההמתנה המעיקה ובזבוז זמננו.
התסכול הרס את הלילה שלפני הטיסה ובהגיענו לדלפק הדקה ה 90 בשדה התעופה במטרה לקבל פתרון נאמר לנו כי אין כרגע מה לעשות ויטפלו בבעיה כשנחזור.

יש לציין כי לא יתכן מצב בו לקוח צריך מענה וזקוק לייעוץ ועזרה ואין לו עם מי לדבר , יתרה מכך שמדובר בבעיה של החברה ולא אצל הלקוח עצמו.

עם כל האכזבה טסנו כיוון שהיו לנו חופשות מתוכננות מראש ממקומות העבודה וחששנו שלא יינתן לנו החזר כספי.
יש לציין שאם מישהו היה טורח לענות ולשרת אותנו נאמנה היינו מבטלים את החופשה ללא ספק!!!

בנוסף לכל המתרחש פרצו לחדרנו ונגנב לנו ארנק יקר ערך ותיק איפור בשווי מאות שקלים.
טסנו מלאי עוגמת נפש וחוסר שקט וחזרנו למרתון של סידורים בגלל הגנבה שכללה מספר כרטיסי אשראי כרטיסי קופ"ח ועוד...

באפשרותנו להביא אישור מחברת האשראי וכו' על מנת להמחיש את הבלגן שנוצר עקב חוסר המענה שלכם.

מהחופשה הזו יצאנו ניזוקים מאוד הן בעוגמת הנפש והן כספית.

כלקוחות בעלי עבר עשיר בדקה ה 90 – נדרוש שיכובד כספנו אותו הרווחנו בעמל רב והושקע בחופשה עגומה זו.

אנו מצפים לפיצוי הוגן וראוי בהתאם לשביעות רצוננו.



תודה מראש משפחת מי-רז



תומר – 0528-500903
[email protected]



כספי/ סוג הנזק :
פיצוי לשביעות רצוננו פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה