|
|
|
|
|
|
טעות בהזמנת נופש בארץ |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנדון : טעות בהזמנתכם לסופשבוע במלון בא לי טבריה – הזמנתי אצלכם לא תואמת את הזמנתכם מול המלון
ביום ג' ה 23 באוגוסט הזמנתי נופש למלון בא לי טבריה 2 לילות עבור 4 נפשות.
בפועל הזמנתכם במלון עמדה על 3 נפשות.
בשל הטעות שהתבררה לי במלון – שלחתי את ביתי הגדולה לישון במקום אחר בסוף השבוע כי לא היה מקום בחדר.
הוצאתי לכם פקס ביום ו בבקר מפקיד הקבלה במלון לאחר שנואשתי מלנסות לתפוס אתכם שיחה דרך המרכזיה העמוסה כל שעות הבקר.
אבקש לפצות אותי על עגמת הנפש שנגרמה לי בנוסף לזיכוי בגין ההפסד הכספי שנגרם לי, שכן עגמת הנפש היא גדולה לאין ערוך מהנזק הכספי גם בשל אי הנוחות והפרדת המשפחה וגם בשל אבדן של בקר שלם מהחופשה בניסיון כושל שלי ושל פקיד הקבלה לתפוש את הדקה ה 90 בטלפון ולהמתין לשווא לתגובתכם על הפקס ששלחנו ביחד.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דקה 90 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|