פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשת ירח דבש בטורקיה. נושא התלונה:
מושיוב  אילן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

מאת: אילן מושיוב וקרן נגו
הנדון: פניית שירות - חופשת ירח דבש בטורקיה.

בתאריך 22.8.05 הזמנו נופש בבודרום שבטורקיה לתאריכים 25.09.05-29.9.05 דרך אתר האינטרנט של חברת הדקה ה-90. למחרת היום יצר קשר איתנו נציג של הדקה ה- 90, ואישר את הזמנתנו לטיסה ולבית המלון וגבה מאיתנו תשלום בסך 4851 ₪ בכרטיס אשראי, יש לציין כי בעת ההזמנה באתר האינטרנט ובפני הנציג צוינה העובדה כי מדובר בחופשת ירח הדבש שלנו.
ב26.08.05 הודפס מאתר האינטרנט אישור בדבר הטיסה ובית המלון שהוזמנו.
חתונתנו נערכה כמתוכנן ב 22.09.05 ובתאריך 23.9.05 קיבל אילן שיחת תזכורת מנציגת חברת הדקה ה-90 לגבי הטיסה ופרטי בית המלון כפי שהוזמנו.
בתאריך 25.9.05 בשעה 1:30 בלילה, הגענו לשדה התעופה לאחר חניית הרכב בחניון לטווח ארוך אל דלפק הדקה ה-90, שם נמסרו לידנו על ידי נציג החברה בשם קובי כהן כרטיסי טיסה ושובר לבית המלון.
לאחר קבלת הכרטיסים הגענו למודיעין שדה התעופה, על מנת לברר היכן עלינו לעבור את הבידוק הביטחוני ונאמר לנו על ידי הדיילת שלא קיימת הטיסה שקיבלנו כרטיסים עבורה.
לאחר עיון חוזר בכרטיסים, התברר לנו כי התאריכים המצוינים בכרטיסים שגויים והם כדלקמן: תאריך יציאה ל 25.8.05(המראה) ותאריך החזרה הוא 28.8.05 (נחיתה) וכן שובר בית המלון הוא לתאריך 25-28.08.05
חזרנו אל פקיד הדקה ה-90, קובי כהן והראנו לו את הטעות, לאחר בדיקה של כחצי שעה, התבשרנו כי אכן אין טיסה כזו ונפלה טעות בעת הנפקת הכרטיסים ולא נוכל לטוס ליעד המבוקש.
כמו כן נאמר לנו כי בשעה זו אין מה לעשות ולטענת הנציג אף אחד מהממונים עליו לא זמינים בשעות אלו והציע שנשוב לביתנו ונחזור למחרת היום בשעה 8:00 בבוקר על מנת שהאחראית עליו תטפל בנושא.
לאחר דין ודברים בהם הסברנו לנציג, כי אין אנו מתגוררים בסמוך לשדה התעופה וחזרה לביתנו תהיה כרוכה בטרחה רבה , וכמו כן רכבנו נמצא בחניון לטווח ארוך. כל זאת ועוד התרחש בסמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר
וההצעה שהועלתה בפנינו אינה מספקת דיה ואיננה עונה לצרכינו שפורטו במהלך התקשרותנו עם הדקה ה90.
לאחר המתנה נוספת בה ביקש הנציג לברר פעם נוספת את העניין, טען קובי כי לאחר שדיבר עם הממונה עליו עדי רביב, תוך שהיא מעלה טרוניותיה על כך שאנו טורדים את מנוחתה (!) , הוצע לנו לטוס ל-3 ימים לורנה שבבולגריה, או להמתין לטיסה לבודרום שיוצאת בשעות אחר הצהריים ולחזור יום קודם.
הצעות החברה שניתנו במקום לא תאמו את נפח ועלות העסקה המקורית ועל כן לא התקבלו על הדעת.
לאחר המתנה ארוכה ומורטת עצבים תוך כדי דין ודברים עם נציג הדקה ה-90 ולאחר לילה ארוך ומייגע מול דלפק הדקה ה-90, מיואשים ומותשים, נותרנו מחוסרי פתרון הולם.
בשעה 5:00 בבוקר התקשר הנציג לעדי רביב לקבלת הצעות נוספות למציאות המרה בה היינו שרויים והתשובה שניתנה לנו לאחר שיחה זו, היא שאנו יכולים לטוס לאנטליה, , אך המלון שהוצע לנו הוא מלון שאינו תואם את רמת המלון שהוזמן במקור, ומכונה "אדוניס" וכי העובדה על איכותו הירודה של המלון ידועה לנציג ולכן הוסיף כי בשעות הבוקר כאשר תגיע עדי רביב, היא תנסה לסדר לנו מלון התואם את רמת החבילה שהוזמנה.
הצעה זו כך החליטו נציגי הדקה ה-90, תהיה מותנת רק בחתימתנו על הסכם, בו אנו מצהירים כי אין לנו תלונות והשגות כלפי חברת הדקה ה-90 .יש לציין כי הובהר לנו שאם לא נחתום על החוזה, לא נוכל לממש את ירח הדבש ששילמנו עבורו !!! וכן ההצעה תקפה ל-5 דקות בלבד !!!!




תחת לחץ כבד ולאחר 4 שעות של המתנה מייגעת ,דין ודברים עם הנציג, עייפים ומותשים אילן חתם על ההסכם, ובתוספת האותיות ת"ל (תחת לחץ – צילום יצורף על פי בקשה).
לאחר החתימה, נתבקשנו על ידי הנציג, שוב להמתין עד 7:00 כי לפני שעה זו לא יוכל להנפיק את הכרטיסים ובסידורי הלינה יטפלו הנציגים המקומיים כשנגיע לאנטליה, בו בזמן הובטח לנו כי עדי רביב תיצור עמנו קשר טלפוני לפני העלייה למטוס, עם תשובה היכן אנו אמורים ללון.
המתנו עד השעה 7:00 בבוקר, על מנת לקבל את הכרטיסים וכאשר ירדנו לבידוק הביטחוני עם הכרטיסים, שהונפקו בכתב ידו של הנציג קובי כהן, נאמר לנו ע"י הדיילת כי אין אנו רשומים ברשימת הנוסעים ועלינו שוב להמתין עד לברור הנושא. לאחר המתנה של כחצי שעה, הורשנו לעלות למתחם הפטור ממכס ולהמתין לטיסה שהמריאה בשעה 10:30. כמו כן עודנו ממתינים לשיחתה של עדי רביב שהובטחה קודם לכן ומשבוששה להגיע פנינו אנו אליה בטלפון, רגעים ספורים לפני ההמראה,והתבשרנו כי אין תשובות עבורנו.
באותה נשימה נאמר לנו כי בהגיענו לשדה התעופה המיועד , נטופל עד תום על ידי נציגי החברה הנוכחים.
לאחר הגעתנו לאנטליה, התבקשנו לפנות לנציגי ה"שטיח המעופף", על מנת שיכוונו אותנו להסעה למלון בו אנו אמורים לשהות. גם כאן, אף אחד מהנציגים במקום לא ידע במה מדובר ולא היינו רשומים באף אחת מהרשימות והתבקשנו שוב(!) להמתין. לאחר שיתרת הנוסעים הועלו להסעות פנה אלנו הנציג המקומי, והודיע לנו שאנו יכולים לעלות להסעה למלון "קרמלין".
בסופו של דבר הגענו לבית המלון, עייפים וחסרי כוחות מ-24 השעות למודות הסבל , ומלאות המתנות וויכוחים, לחדר עם שלוש מיטות נפרדות ( בעקבות ההזמנה המאולתרת ), ובנקודה זו תש כוחנו , ופרשנו למנוחה,
כאשר אנו מוותרים בחוסר רצון על זכותנו למיטה זוגית מתוקף התנאים אשר תחתיהם בוצעה ההזמנה המקורית.

גם על דרכינו חזרה לא שפר המזל , והמסלול היה למוד סבל.
כרטיסי הטיסה שהונפקו לנו בדלפק הדקה ה- 90 היו לתאריך 2.10.05 בשעה 12:30 לטיסה מספר 773, לאחר בדיקה ערב קודם לכן, התברר לנו כי שובצנו ללא ידעתנו או הסכמתנו בטיסה אחרת, שמספרה 771 וממריאה בשעה 5:00 בבוקר,למרות שהטיסה בה היינו אמורים לטוס התקיימה ויצאה במועדה!!! פנינו אל הנציג המקומי, והוא טען כי אין ביכולתו לעזור והדברים נקבעים בארץ, פנינו לנציגי הדקה ה-90 בשדה התעופה והם טענו כי אין הם יכולים לעזור ורק הנציג המקומי מוסמך לעזור. כך טורטרנו ו"נזרקנו" בין הנציג המקומי לנציגי הדקה ה- 90 תוך התקשרות ממכשיר נייד שהיה ברשותנו ועל חשבוננו הפרטי , לישראל.
לאחר שנואשנו, נאלצנו לעזוב את המלון ב-3:00 בלילה ובשעות הבוקר המוקדמות נחתנו בישראל.
כתוצאה משינוי מועדי הטיסה ניזוקנו ישירות במובנים הבאים :
- 3 ימי חופשה מעבודה שלא אושרו לבסוף, עקב חוסר תיאום מראש.
- תשלום נוסף לחניון לטווח ארוך
- הוצאות טלפונים ניידים שנגזרו ישירות מניסיונות התיאום למול הארץ

מעל לכל הנזקים המעשיים עומדים בראש ובראשונה מסכת הייסורים והטעם המאוד רע שנגזר
מהמתנות ארוכות שחזרו על עצמן , ויכוחים אינסופיים , חוסר מענה ומתן פתרונות אמיתיים,
ובעיקר החוסר בסמכות לפנות אליה אשר ביכולתה לפתור את בעיותינו באופן הולם.
יצוין כי בעיותינו לכל אורכה של החופשה מתחילתה ועד סופה , שנחשבה מבחינתנו כאחת החופשות החשובות בחיינו (ירח הדבש) , נגזרו כתוצאה משגיאה גסה ומאכזבת של הדקה ה 90.
תחושתנו היא של טיפול חובבני ,ואף מעליב לאורך ההתקשרות כולה.
במידת הצורך, נוכל למסור לחברת הדקה ה-90 את כל המסמכים הקשורים בנדון.

פנינו לנציגי השרות של הדקה ה90 ועד עצם היום הזה לא קיבלנו כל התיחסות ונאמר לנו שהעניין עדיין בטיפול (למעלה משלושה חודשים!!!)

קרן נגו ואילן מושיוב.

עוגנת נפש סוג הנזק :
התיחסות של חברת הדקה ה90 פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה