פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נופש נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
העניין הוא שאני הזמנתי חבילת נופש לבורגס ביום חמישי 07.7.2011 דרך אתר האינטרנט- בדקנו תמונות של בית מלון ומתקני המלון - היה חשוב לנו מאוד את המתקנים- בריכת שחיה מגלשות - כי במשפחה שלי 4 ילדים שהם החליטו ובחרו את בית המלון - והזמנו את החבילה שבחרנו דרך האתר וקיבלנו אישור החבילה –בית מלון רויאל פרק-. ביום ראשון היה יום עמוס ומעצבן כי אחד הדרכונים פג תוקף וצריך חידוש. ובמשרד הפנים סירבו לחדש במקום .התקשרתי לפקידה מהסוכנות שלכם לשאול אם קיימת אפשרות דחייה לטיול כמה ימים וכמה יעלה לי - ואמרתי לה שאנחנו במשא ומתן עם הנהלת משרד הפנים לקבלת הדרכון ,ושאני אעדכן אותה עד שעה 15:00 אחר"צ– הייתי מחכה לתשובת מנהל הלשכה - הכול הלך יפה וקיבלתי את הדרכון אחרי מאמץ גדול.

התקשרתי לפקידה בשם נילי ועדכנתי אותה שהכול בסדר. הפקידה חזרה אליי אחרי חצי שעה ועדכנה אותי שמגיע לי עוד לילה חינם לאותה חבילה ובאותו בית מלון - כל ההתכתבויות ואישורי העסקה אצלי מודפסות- ושאני צריכה רק לאשר את השינוי הזה במיל ועשיתי את זה - צריך לציין שהחבר שלנו רצה להצטרף לטיול והזמינה עבורו אותה חבילה ודיברה איתו בטלפון והוא בא אלינו והעביר לה דרך המייל שלי את הפרטים הזמנת חדר מ 11-07.2011 עד 16.7.2011 עבור שלושה מבוגרים ורשם את פרטי אמצעי התשלום.והכול הלך יפה ומסודר.

בשעה 17:00 אחר"צ הופתעתי בשיחת טלפון מנציג הסוכנות שלכם בשם מושי שמעדכן אותי שלצערו הרב אין מקומות בבית מלון שהזמנו ושהם מנסים להשיג לנו בית מלון אחר .
כמובן סירבתי כי הטיסה מחר בשעה 13:30 בצהרים ושאנחנו התכוננו עם הילדים ארזנו מזוודות ואחרי יום עמוס קיבלנו את ההודעה הזאת ، והתשובה שלו הייתה או לבטל את כל הטיול או להחליף בית מלון שהוא יכול להשיג ( בלי תנאים)

מרוב הכעס והאכזבה ביטלתי את החבילה ',והתחלתי כמו משוגעת לחפש חבילה למחר בכל האתרים לאותה תקופה (לקחתי חופש מעבודתי בבנק ובעלי מחברה שקיים בה הרבה עובדים שאי אפשר לשנות חופש ) אך לא מצאתי חבילה מתאימה . הודעתי לילדים שאנחנו מבטלים את הטיול ונטוס בשנה הבאה כמובן הקטנים התחילו לבכות והגדולים התאכזבו נכנסו לחדר שלהם וסגרו את הדלת . אחרי חצי שעה התקשר הנציג עוד פעם והודיע שהחדר לחברים שלנו שהזמינו אותו היום לא ניתן לביטול ושהם צריכים לשלם עבורו וההזמנה שלנו שני חדרים יבטל בלי התחייבויות . מרוב הלחץ שהעמיד אותנו בו נאלצנו להסכים רק שבית המלון יהיה באותה רמה ( ארבעה או חמשה כוכבים ) . למחרת טסנו (אחרי שהתעכבנו בנמל התעופה כי הזמינו את הטיסה לחברים שלנו בטיסה בשעה 7:30 ושלחו את הTICKET בשעה 10:30 עד שהצליחו בנתב"ג לסדר לנו את זמן הטיסה ל13:30 דבר שמנע מאיתנו מלכנס לדיותי-פרי ושאר המקומות ).

אמרנו לא נורא העיקר שנגיע ונהנה מהטיול . עד עכשיו אין משהו רציני , הבעיה כשהגענו לבית המלון הופתענו שהוא לא ברמת חמשה כוכבים זה מתאים לשני כוכבים ، בית מלון ריק אין אנשים אין מתקנים שלושה קומות האוכל על הפנים חדר האוכל עם ריח מסריח הילדים התחילו להתלונן סירבו לכנס לחדרים ( שלחתי הודעות ומילים אליכם ביקשתי שתחליפו לנו מידית בית מלון התשובה הייתה שאין בתי מלון אצל הספק חוץ מבית מלון זה ( MERCURE ) ובית מלון שהזמנו Royal Park קיים הבדל גם בדיל שקבלנו בבית מלון שהזמנו דרך האינטרנט , היה הכול כלול והשני חצי פנסיון . בקיצור שילמתי אותו מחיר עבור הטיול הילדים לא אכלו בכלל בבית מלון לכן שילמתי עבור שלושה ארוחות במסעדות בכל יום -יש לי את הדפים שחותמים אותה כשנכנסים לחדר האוכל - גם נאלצנו לפצות אותם לכן כל יום יצאנו מהבוקר עד הערב לכל מיני טיולים ופרקים וכל זה עלה לנו המון המון כסף ( קיים אצלי חשבוניות לכל האתרים וכל הארוחות נאלצנו גם למשוך ממכשירי הכספומט כדי לשלם עבור כל ההוצאות،
ואפילו נציג שירות אחד לא ראינו בבית מלון הזה . צריך לציין גם שחברת הפלאפון שלי חייבה אותי בסכום של 3000 שיקל עבור גלישה ושימוש בדואר אלקטרוני ( זה היה ההתכתבויות ביני לביניכם שבה התחננתי לעזרה שלכם ואפילו ניסיון אחד להחליף לי בית מלון . אך אני לא הרגשתי שאת רוצים לעזור.

כל המשפחה ומשפחת עתאמנה –החברים שהצטרפו- מאוכזבים מדוכאים ומרגשים בעוגמת נפש גדולה - וההרגשה הייתה שאנו חסרי אונים.

לכן אני פונה אליכם לפעם האחרונה לפני נקיטת אמצעים משפטיים – דורשת בפנייה שלי פיצוי לשתי המשפחות
אם לא –אני פניתי באתר תביעות קטנות –הם המליצו לי לפנות קודם אליכם . ואם לא הגענו למשא ומתן. אז לתת להם אישור להמשיך בתהליך התביעה.

מצ"ב תשובתו של אחד העו"ד

שלום עתאמנה, אכן נשמע שעבר עליכם טיול לא פשוט ובוודאי פחות מהנה ממה שהיה צריך . הייתי ממליץ שתכתבי מכתב למחלקת שירות לקוחות בחברת הדקה התשיעים , ותדרשי פיצויי. במידה ולא תזכי למענה הולם תגישי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות , רצוי שעו"ד ינסח את התביעה . בהצלחה.

הערה: כבר הכנתי את נוסח התביעה עם עו"ד – ידוע ומוכר ויש לו ניסיון בתחום 15 שנה-


נא התייחסותכם לנושא בהקדם האפשרי .
הערה: הוגשה תלונה לחברה דרך המייל יותר מחודשיים ואין התייחסות או תגובות

בכבוד רב
משפחת עתאמנה
כפר קרע

ליצירת קשר לא להתקשר ללילא טל מס 050-6319655
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה