פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות ברכישה, אין למי לפנות!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התעניינתי ברכישת חבילת נופש לאילת דרך אתר האינטרנט, התקשרתי למוקד ההזמנות כדי לבדוק האם המחיר כולל תינוק (רשמתי באינטרנט כולל תינוק ונוספו לי עוד כ150ש''ח למחיר החבילה. בחורה נחמדה בשם שירן ענתה לי ואמרה שכן המחיר אכן כולל תינוק ואם ארצה לבצע את ההזמנה דרכה אז יש תוספת של 58 ש''ח עבור טיפול בהזמנה. אמרה לה שאחשוב ואחזור אליה או דרך האתר. בערב אכן ביצעתי את ההזמנה דרך האתר ובאותו המחיר שהיה בבוקר. לאחר כחצי שעה מתקשר אלי בחור בשם תום וטוען כי המחיר לא כולל תינוק והפנה אותי לאתר, לחרדתי נדהמתי לגלות שהעיסקה "שונתה" ועכשיו המחיר שהיה כולל התינוק הוא מחיר לזוג בלבד! כאילו לא היה ולא נברא!! הפנתי את תשומת ליבו של תום לפרטי ההזמנה שנשלחו אלי במייל (שם רשום כי מספר המשתתפים הוא 3 ולא 2 )והמחיר הכולל הוא 1393 ש''ח. ואז הסביר לי תום כי בתימותי חשבתי י המחיר באתר הוא המחיר המוצע לחבילה כשבאמת המחיר הוא רק בגדר "בקשה" בלבד! ושהוא אינו מאשר את הבקשה! לאחר שיחות עם מספר נציגים, הובטח לי ע''י אביטל (נציגה בשירות לקוחות) כי מחר בבוקר תיצור איתי קשר מנהלת מוקד בשם פלורינה בשעה 09:30 בבוקר. איזו הפתעה, אף אחד לא מתקשר! פניתי למוקד בעצמי ושם בחור בשם ליאור (חצוף ולא מודע לחלוטין כנראה היכן הוא עובד וכי עליו לתת שירות ולא להגיד ללקוחות "נו מה את לא מבינה"), אמר כי אני בכלל לא מטופלת שם ושפלורינה בכלל לא תחזור אליו כי היא לא מטפלת בזה! לשאלתי "מי כן מטפל בי", ענה "לא אנחנו". תשובה לעיניין. יש המשך אבל הגועל פשוט רק מדי בכדי לספר..
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחה ממנהל אמיתי ולא מתחזה. לקיחת אחריות. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה