פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה על מחיר חבילת ספא והתנהלות טלפנים מטעה בנוסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חבילה 252 מפרטת חבילת פינוק זוגית ומתארת במדוייק מה כלול, כולל מחיר החבילה שבמבצע עם הערת תוספת לסופשבוע.השימוש היחיד בתיאור המוצר לאדם הינו תחת כותרת חבילה זוגית, שיינתן לכל אדם טיפול של 40 דקות.
להלן לינק לעמוד ,שאולי ישונה עד שתגיע התלונה כי הם הבינו שאני אתלונן.
http://www.spadaka90.co.il/190517/ספא%2Dהרודס%2Dספא%2Dיחיד%2Dבמלון%2Dהרודס

רגע לפני מסירת האשראי לחיוב שאלתי שוב כמה תצא החבילה, גם אז רק תוספת 25 ש״ח ,ושוב שאלתי כי משהוא היה נשמע עמוםמבתשובה, והתחוור לי שהפרסום מטעה בכוונהוזהו מחיר לאדם,למרות שרשום חבילה.זה מערך מכירות של מוסד כמו הרודס? בשום מקום לא מופיע המחיר המלא.הם מפנים לכותרת מקדימה לכותרת חבילה זוגית ומתעדים באיצטלה ששם כתוב חבילה ליחיד.
פרסום גרפי מטעה עם מידע חלקי מטעה וטלפיים שנותנים גיבוי להטעיייה.
אתר הדקה ה-90- פשוט גנבה והטעייה מכוונת!
כספי סוג הנזק :
אני דורשת לקבל את החבילה במחיר המפורסם. וכן שיהיה פרסום מחדש של המחירים,כך שמחיר יופיע במלואו או שייכתב בבירור שהמחיר הינו לאדם. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה