פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת חדר במלון רימונים מינרל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
עשיתי 3 הזמנות ל3 חדרים במלון רימונים מינרל טבריה מ 26/4-28/4 דרך הסוכנת מיכל רצהבי עשינו הזמנה ל2 לילות חצי פנסיון, נעשתה טעות בהזמנה ורק חדר 1 קיבל חצי פנסיון והשתיים האחרים על בסיס ארוחת בוקר.ניסינו ליצור קשר עם השירות לקוחות יום שלם לבסוף אחרי זמני המתנה ארוכים וניתוקים מצד הנציגי לקוחות הגענו לנציגה מיכל חזרה וביקשנו שתתקן את הטעות וקיבלנו יחס מזלזל וחסר סבלנות.התיקון עדין לא נעשה ואנחנו מחכים לאישור הזמנה חדש.
אני חייב לציין שאני מאוכזב מאוד מהשירות שלכם וזאת פעם אחרונה שאני משתמש בשירות שלכם.
עלבון סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה