פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס ושירות לקוחות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים הזמנו דיל דרך חברת הדקה ה 90 עקב בעיה משפחתית נורא קשה לכל המשפחה ביקשנו לדחות את מועד הטיסה לעוד מספר ימים חשוב לציין שעדכנתי את חברת הדקה ה 90 שלושה ימים לפני מועד הטיסה
והם פשוט לא התייחסו אלי וזילזלו ואף הנציג שלהם לא פעם הרים עלי את הקול וגם ניתק לי את הטלפון בפנים

אחרי נסיונות רבים ליצור קשר עם השירות קשרי לקוחות שלהם ועם מי שאחרי לזה קשלו רק אחרי בערך שבועיים חזרו אלי כמובן שהכסף כבר בידם הם פשוט נתנו את הייחס הכי גרוע שיכול להיות במקום שחברה כמו הדקה ה 90 תכבד את עצמה ותנסה לעזור במקרה שהוא באמת מקרה לא רגיל משפחתי וזה קרה לבן אדם שהיה צריך לנסוע איתי ביחד

בשום פנים ואופן החבר'ה לא רצו לעזור ממש שירות על הפנים ויחס גרוע ביותר !!

אני ישמח מאוד במידה ומישהו יוכל לעזור לי לקדם את זה הלאה
כספי סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה