פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.5.12 ביצענו הזמנה למלון קראון פלאז'ה באילת בשעה 21.30 על ידי נציג הדקה ה90 בשם רם עצמון הובהר לנציג כי הנופש יצויין לתאריכים 24.5-26.5 סופ"ש.
לאחר ביצוע ההזמנה התבקשנו על ידו לאשר במייל את ההזמנה מכשלא הבנו איך לבצע הזאת העביר אותנו לנציגת שירות אחרת להסבר.למחרת הפקדנו לחשבון הדקה ה90 סכום של 2600 שקלים לאחר מכן התקשרנו אל רם עצמון(נציג שירות) לאשר את ההזמנה מכששאלנו אותו אם יש צורך שישלח לנו קבלה בכדי שנוכל להציג אותה בכניסתנו למלון חזר והדגיש הנציג כי אין צורך. ב24.5 בשעה 19.00 הגענו למלון ופקידת הקבלה לא מצאה את ההזמנה ודרשה שניצור קשר עם הדקה ה90,שנציגת השירות(הילה) לבסוף ענתה הודיעה לנו כי ההזמנה בוצעה בין התאריכים 25.5-27.5 ואז התחיל מרוץ בין שעתיים וחצי שבו אנו מנסים לקבל עזרה מאחד הנציגים שדאגו לטרטר אותנו בין אחד לשני ולאיש מהם אין תשובה לבעיה והפתרון היחיד שהציעו לנו שהם רוצים לשמוע את ההקלטה של השיחה מתאריך ה22.5 לבסוף מסתבר שלא שמעו שום הקלטה והמגננה היחידה שהייתה מצידם שאישרנו את ההזמנה במייל ונציג השירות תקף אותי בטלפון בצורה לא נאותה ולא מכובדת מלווה בזלזול ביחסי אנוש מזוויעים,בתגובה לצעקותיו ביקשתי מנהלת ניתק לי את הטלפון בפנים וכעבור 10 דקות חזרה אליי מנהלת המשמרת בשם לין "מה הבעיה" זה היה המשפט הראשון שהיא אמרה,עצוב לדעת שאחרי שעתיים וחצי שאנחנו מטורטרים עייפים מהנסיעה וזרוקים בחוץ מנהלת המשמרת עדיין לא יודעת על המקרה בשלב מסויים ביקשתי ממנה שתפתור לי את הבעיה והיא הציעה לי בתמורה לילה במלון במחיר של 800 שקלים משכבר אפסו כוחותיי ביקשתי לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי בחזרה והיא ענתה שיש לשלם דמי ביטול עניתי לה שאין בעיה אני רק רוצה לסיים עם זה ולמצוא מלון באופן עצמאי היא אמרה לי שתחזור אליי תוך כמה דקות היא חזרה אליי תוך מספר דקות ואמרה כי אנו יכולים ללכת למלון היא דיברה עם המנהל ערב והיא סידרה איתו שנוכל ללון בתאריכים שציינו והמחיר שקיבלנו בהתחלת ההזמנה הבנו ששילמנו למעשה על חג השבועות כאמור המחיר יקר יחסית ליום רגיל.אני מאוד מאוכזת מרמת השירות מהיחס של הנציגים ועוגמת הנפש שעברתי זה ממש ביזיון גם אני עובדת עם לקוחות ואני יודעת כשיש בעיה ונמצאים במצב נתון קודם עוזרים ללקוח ורק אחר כך עושים בירורים מי טעה ומי לא הקלטה הם לא שמעו ולצערי הם גם לא ישמעו למרות שגם אני ביקשתי לשמוע איתם ביחד את ההקלטה והם סירבו. אשמח לקבל את עזרתכם בטיפול המקרה הנ"ל ולא יחזור שנית ולהנות מחברות ישראליות שישרתו אותנו ביחס חם ואוהב גם פה בארץ וגם בחו"ל תודה:עינב פיניאן
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות על הזלזול והחזר כספי על עצם העובדה שלא שהינו בחג שבועות ושילמנו פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה