פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה באילת במלון רויאל ביץ נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יוני 2012 פניתי לדקה ה 90 בכדי להזמין חופשה לאילת בין התאריכים 24/6 עד 28/6 סה״כ 4 לילות ימים ראשון עש חמישי. בחורה בשם חני דיברה איתי והמליצה לי על מספר בתי מלון. אמרתי לחני שאני מעוניינת להזמין 3 חדרים לי לאחותי ולהורי וכי יש לנו ילדים ולכן חשוב לנו מאוד שבמלון תהיה פעילות לילדים. אני רציתי את מלון דן אילת אבל חני הסבירה לי כי המלון בתפוסה מלאה ולכן אין מקומות. חני המליצה לי על מלון רויאל ביץ ואף ציינה שהוא מלון ברמה גבוהה שמשתווה למלון דן. שאלתי את חלי האם למלון יש צוות בידור ומועדון לילדים וזאת מאחר ואנו מגיעים עם ילדים וזה מאוד מאוד חשוב לנו שתהיה להם תעסוקה. חלי ענתה בלי היסוס שמלון רויאל ביץ נועד לילדים עוד הוסיפה שיש שם צוות בידור שקיים בכל מלונות ישרוטל ושיש פעילות לילדים בכל שעות היום . לאחר התייעצות עם משפחתי החלטנו לבצע את ההזמנה למלון רויאל ביץ. הסברתי לחלי כי אנחנו מעוניינים באירוח של חצי פנסיון והיא נתנה לנו מחיר בהתאם. לאחר שמסרתי לחלי את פרטי האשראי וההזמנה בוצעה היא הבטיחה כי תשלח לי במייל את ההזמנות של החדרים ובזאת תמה שיחתנו הטלפונית. לאחר כחצי שעה חלי התקשרה אלי ואמרה שהיא מאוד מתנצלת אבל היא טעתה במחיר שאותו היא נתנה. לא הבנתי למה ואז היא הסבירה לי שיש במלון רויאל ביץ מבצע שעל כל 2 לילות יש ארוחת ערב מתנה ולכן החישוב שהיא ערכה מלכתחילה היה שגוי. חלי ממש התנצלה ואמרה שטעתה בחישוב שערכה ולכן הבטיחה כי החדרים שאנו הזמנו יוגדרו כחדרי VIP לא הבנתי מה זה אומר וחלי אמרה שבגלל שהיא הטעתה אותנו במחיר היא תפצה אותנו בחדרי VIP וזה אומר שנקבל לחדר במלון שוקולדים ופירות. בסופו של דבר ומאחר והמחיר של חצי פנסיון היה ממש יקר עבורנו החלטנו להזמין את המבצע של המלון. חלי הסבירה שמאחר ואנו הזמנו 4 לילות אז נהיה זכאים ל- 2 ארוחות ערב מתנה. לפיכך ביצענו את ההזמנה לפי המבצע של המלון שכולל 4 לילות עם ארוחת בוקר ו 2 ארוחות ערב מתנה. בתום השיחה חלי התנצלה בשנית והבטיחה לפצות אותנו בחדרי VIP. ביום ראשון בתאריך 24/6 הגענו למלון רויאל ביץ כמתוכנן. בקבלה התברר לנו כי במלון לא קיים צוות בידור. מאוד התפלאנו ולא הבנו והבחורה בקבלה טענה כי במלון לא קיים צוות בידור כבר כמה שנים ולא הבינה מדוע אנו לא מעודכנים. הסברנו לה כי ביצענו את ההזמנה דרך דקה 90 וכי אמרו לנו בפירוש שהמלון כולל צוות בידור. הבחורה בקבלה ממש התפלאה שזה המידע שקיבלנו וטענה כי אין במלון צוות בידור כבר הרבה שנים ולא הבינה מדוע הטעו אותנו. מאוד כעסנו אבל החלטנו שזה לא מה שיהרוס לנו את החופשה והחלטנו לנסות ולהנות. הבחורה בקבלה ראתה שאנחנו עם ילדים ואמרה כי אנו יכולים ללכת למלון ישרוטל המלך שלמה או רויאל גרדן ששם יש צוות בידור ויש מופעים בכל ערב אבל הסבירה כי רק בתנאי שיהיה מקום אנו נוכל להיכנס למופע. עוד באותו ערב כשרצינו ללכת למופע במלך שלמה טענו בקבלה כי כבר אין מקומות ולכן לא נוכל להיכנס. לאור האמור החלטנו לוותר ולנסות לחפש פעילויות אחרות לילדים. בערב כאשר ירדנו לארוחת ערב עצרו אותנו בכניסה לחדר אוכל ולא אישרו לנו כניסה מאחר וטענו שאנו באירוח שכולל ארוחת בוקר בלבד. התפלאנו מאוד ולא הבנו מה הבעיה. כשניסו לברר עם הקבלה במלון גם שם טענו שאנו לא זכאים להיכנס לארוחת ערב מאחר ואנחנו רשומים עם ארוחת בוקר בלבד. הסברנו להם שאנו הזמנו את החופשה דרך דקה 90 שכולל את המבצע שעל כל 2 לילות אנו זכאים לקבל ארוחת ערב מתנה. למרות זאת לא הסכימו להכניס אותנו וביקשו מאיתנו להסדיר את העניין מול דקה 90. בסופו של דבר נכנסנו לחדר האוכל אבל הסבירו לנו שאם לא נסדר את העניין אנו נחוייב בתשלום על ארוחת הערב. חשוב לי לציין את ההשפלה שעברנו כשלא הסכימו שניכנס לחדר האוכל ועיכבו אותנו בחוץ כ- 20 דקות וכל האנשים מסתכלים ולא מבינים. בבוקר שלמחרת הרמתי טלפון לשירות הלקוחות של דקה 90 ובחורה בשם נטלי ניסתה לעזור לי. סיפרתי לה את כל מה שהתרחש והיא הבטיחה כי תסדר את העניין ותשלח למלון פקס על הנושא והכל כדי שלא נחוייב בארוחת ערב. חשוב לי לציין כי הטיפול של נטלי בעניין ארך כ- 4 שעות בערך. כלומר אני הסברתי לה את ל מה שהתרחש והיא הבטיחה כי תחזור אלי ם תשובה לאחר שתטפל בעניין. רק כעבור 4 שעות נטלי התקשרה ואמרה שטיפלה בנושא וכי הניחן סודר. כשהתלוננתי בפניה על כך שאין במלון צוות בידור כמו שהובטח לנו היא טענה שאין לה מה לעשות עם זה ואמרה שנפנה לתלונות הציבור. בערב לאחר מכן כשירדנו שוב לארוחת ערב ולאחר שהבנתי מנטלי שהעניין סודר לא הסכימו שוב להכניס אותנו לארוחתהערב. פה כבר היינו ממש בהלם ולא ידענו מה לעשות. הסברתי להם שהיום כל היום טיפלתי רק בעניין וכי אמרו לי ששלחו למלון פקס והעניין סודר אבל למרות זאת הם לא הסכימו וטענו ששום דבר לא נעשה ולא הגיע למלון שום פקס. ולכן בפעם השניה עיכבנו בכניסה לחדר האוכל בבושת פנים עד שלבסוף החלטתנו להיכנס והבטחנו כי מסדיר את העניין שאם לא כן נאלץ לשלם בעבור ארוחת הערב. חשוב לי לציין שכולנו היינו בהלם פשוט כעסנו מאוד והתביישנו הרגשנו כאילו אנו גונבים כי פשוט לא האמינו לנו. איך דבר כזה יכול לקרות פעמיים. מאוד כעסנו על העניין והחלטתי למחרת בבוקר לנסות ולדבר עם מנהל שיות הלקוחות. לאחר כשעה חזר אלי בחור בשם ליאור שטען שהוא מנהל שירות הלקוחות. דיברתי איתו והסברתי לו שאני נמצאת כרגע במהלך חופשה וסיפרתי לו את כל מה שקרה. ליאור טען שהוא בדק את ההזמנות שלנו במחשב ולא מצא שום טעות. ליאור אמר שהכל רשום בהזמנות ולכן אין לו מה לעשות. חשוב לי לציין שליאור לא ניסה בשום דרך לעזור לנו הוא רק אם כמו נטלי שנפנה למניות הציבור. אמרתי לו שאני נמצאת כרגע במהלך חופשה ואני לא מעוניינת לבזבז את זמן החופשה שלי על כל הנושא הזה. ביקשתי ממנו שינסה להבין אותנו ושכל מה שהובטח לנו לא קיבלו לא צוות בידור ולא חדרי VIP ולא ארוחות ערב מתנה ולמרות הכל ליאור היה אדיש לחלוטין והפנה אותנו לתלונות הציבור. מאוד התעצבנתי ואמרתי לליאור שכן ינסה לפצות אותנו כרגע כי אנו נמצאים בחופשה אז ליאור הבטיח כי יבדוק מה הוא יכול לעשות ויחזור אלי טלפנית. כמובן שליאור לא טרח לחזור אליי טלפונית . חשוב לי לציין כי מעולם לא קיבלתי יחס מזלזל שכזה שילמנו על החופשה סכום לא מבוטל ולמרות זאת לא נהננו בכלל. כל מה שהובטח לנו מלכתחילה לא היה וגם כשפנינו לעזרה טרקו בפנינו את הדלתות ול מצא שום פתרון הולם. היחס שקיבלנו מחפיר לא ניסו לעזור לנו בשום דרך הגיונית ורוב החופשה שלנו בילינו בטלפונים כדי לנסות ולסדר את כל הטעויות שהיו בהזמנות. החופשה השנתית שלנו נהרסה ואני מבטיחה שלהבא את שאר החופשות שלנו לא נזמין דרך הדקה ה90 היחס שלהם מזלזל ובהזמנות הפקידות לא יודעות כלום לגבי בתי המלון ומטעות את הלקוחות. אנו מאוד מקווה שתוכלו לתת לי מענה הולם ופיצוי על כל עגמת הנפש. 
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה