פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וגרימת עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
1-בתאריר 6.9.05 התקשרתי בחוזה עם חברת הדקה ה90 על רכישת חבילת תיור למלון בטורקיה.בחוזה היה רשום כי אני מגיע למלון מסויים.בעת הגעתנו התבשרנו כי המלון בתפוסה מלאה וכי אנו מועברים למלון אחר (ויש לציין משודרג כפי שהחברה מרשה לעצמה בחוזה עליו אני חתום). בבירור קצר עם נוסעים נוספים התברר כי ההודעה על השינוי נמסרה להם יום לפני הטיסה וכי מידע זה היה ידוע כבר לחברת הדקה ה90 ממיד לאחר או אפילו טרם החתימה שלי על ההסכם! בעת שקבענו את הנופש הסתמכתי על מיקום המלון שאפשר לי להפגש עם בני משפחה נוספים ששהו במלון סמוך למלון המקורי שבו הייתי צריך להתאחסן והעברתי למלון אחר פגעה ברצון זה.
2-בעת הנסיעה לעבר המלון עלה אדם שהציג עצמו כנציג החברה וביקש את הגעתנו למקום מסויים במלון בשעה נקובה ערב הטיסה חזרה לישראל כדי למסור לנו את זמן ההגעה להסעה לשדה התעופה. בזמן הנקוב חרף כאבי בטן קשים שפקדו אותנו (כמובן שלא באשמת החברה...) הגענו למקום ולתדהמתנו ולתדהמת שאר לקוחות החברה הנציג כלל לא הגיע ואפילו לא טרח להשאיר שום הודעה במלון או אפילו פתק . כך הלכנו לישון עם חוסר וודאות לגבי זמן היציאה הנדרש ונאלצנו להשכים קום כדי לנסות ולברר את שעת היציאה.
3-ביום הטיסה אבד לי כרטיס הטיסה (דף רגיל ופשוט של A4...) הגעתי אל נציג החברה (לא אותו הנציג שהיה צריך להגיע אלה נציג מקומי) והסברתי לו שאבד לי הכרטיס. הוא הביט בי במבט מזלזל ולשאלתי מה עלי לעשות ענה בציניות מרתיחה "אולי תשאר בתורכיה". בסופו של עניין שיחה בת דקה ושירבוט על על הכרטיס השני של חברי נפתרה הבעייה הגדולה שהטרידה כל כך את הנציג התורכי.
שהגעתי לארץ התלוננתי על עוגמת הנפש שנגרמה לי וזכיתי בתשובה כי "עקב כך שחברת הדקה ה90 קנתה את העסקה מחברת ה"שטיח המעופף" אין הם אחראים לתקלות. במכתב חזרה הבאתי את החוקים הרלוונטים מחוק החוזים האחידים בעניין תנאי מקפח והעברת אחריות לגורם שלישי אליו לא התקשרי בחוזה כלל וכלל ובכלל לא ידעתי על קיומו בצד בעסקה והסברתי כי חוזה עם תנאי מקפח מחייב ביטול או במקרה שלי לאחר שהעסקה קויימה פיצוי הולם. מחברת הדקה ה90 נמסר בקרירות "בהמשך לפנייתך ולאחר בדיקה נוספת הריני מתכבד להפנותך לתשובתי מתאריך.... שמהווה תשובה סופית".

עלי להוסיף כי הליך זה נמשך זמן רב ולתשובה הראשונה של הדקה ה90 לקחו כ 3 חודשים להגיע אלי עקב "עומס רב בתקופת החגים" וחרף פניותי הרבות אל נציג תלונות הציבור ומזכירתו.
פיצוי הולם על עוגמת הנפש הן במהלך הטיול והן על הסח פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה