פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן כבודה נושא התלונה:
סולומון עזרא שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 9 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל טסנו לבלגרד -סרביה.כשנחתנו ב-4 לפנות בוקר התברר שהמזוודה היחידה שלקחנו אתנו לא הגיע(טסה לפריז).שדה התעופה היה שומם.האדם היחיד שנכח במקום רשם את פרטי האובדן ושאל על מקום שהייתינו .כיוון שתכננו לטייל במשך שבועיים בכל יוגוסלביה לשעבר המלון היחיד שהזמנו היה לאותו לילה.אותו אדם מסר לנו טופס עם מספר טלפון וכתובת מייל כדי לבדוק גורל המזוודה עוד באותו יום בשעות אחה"צ. כאמור אחה"צ יצרנו קשר טלפוני ונאמר לנו שהמזוודה טסה לפריז והיא תגיע לבלגרד ביום חמישי 14.6.12 לפנות בוקר.
לא יכולנו להמתין ויצאנו למחרת לדרך. ביום חמישי 14.6.12 אחה"צ יצרתי קשר במייל(ממונטנגרו) ובקשתי לשלוח את המזוודה לדוברובניק ,קרואטיה.למחרת זכיתי לתשובה מתחמקת.זנחנו את נושא המזוודה והתחלנו לקנות מעט בגדים,כפכפים,בגדי ים,תיק יד ועוד .בחוזרנו לשדה התעופה בבלגרד ב-24.6.12 כדי לשוב ארצה קבלנו את המזוודה קרועה נפתחה ונסגרה ב"פלומבה" וחסרים בה שני סוגי כפכפים(קרוקס ופליטפלופ)שאלנו את נציגת חברת התעופה"מה עלי לעשות" ונענתי שעלי לפנות לחברה בארץ.כיוון שאת הכסף שילמתי ל-דקה ה-90 פניתי אליהם טלפונית מספר פעמים,שלחתי להם שני פקסים עם פרטי המקרה ועם כל המסמכים וצלומי המזוודה.שוחחנו עם גורמים שונים בחברה וזכינו לתשובות שונות כשהם מנסים להעביר את הבעיה לגורמים אחרים.אני שילמתי ל-דקה ה-90 ואני מצפה שהם יטפלו ויפצו אותי על הנזקים
עוגמת נפש סוג הנזק :
נהוג בחברות תעופה לתת סכום ראשוני לרכישת מוצרים ראשונית,עלות המזוודה,(היתה של חברים) פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה