פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה ללא הודעה מראש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה-19.8.12 הזמנתי דרך האתר של הדקה ה-90 חופשה עבור משפחתי (אשתי, אני והתינוקת שלנו בת השנה וחצי) במלון דן פנורמה בחיפה לסופ"ש בתאריכים 23-25.8.12.
לאחר ביצוע הזמנתי זו, קיבלתי sms כי הזמנתי נרשמה ולאחר מכן גם מייל כי הזמנתי התקבלה (מצ"ב העתק). לתומי, חשבתי שאפשר לסמוך על חברה גדולה, על הדקה ה-90.
ביום חמישי בבוקר יצאנו מקיבוץ גבולות שבדרום לכיוון חיפה, זמן נסיעה של 3.5 שעות, ומה רבה הפתעתנו כי כאשר הגענו למלון התברר לנו כי הזמנתנו בוטלה!
איש לא טרח ויצר איתנו קשר, לא בטלפון (כמובן שיש לי מענה קולי), לא בsms ולא במייל (מעולם לא קיבלתי מייל ביטול הזמנה). בדן פנורמה פקידת הקבלה הנחמדה, שרון, ניסתה מאוד לעזור (די ריחמה עלינו) אך במלון דן פנורמה כבר לא היו חדרים פנויים ומצאנו את עצמנו עם הבת שלנו חסרי אונים באמצע הקבלה של המלון. נאלצנו להתקשר ולהמתין על הקו, בכל פעם מחדש, לנציגי השירות שלכם אשר הפנו אותנו כל פעם מחדש לנציג אחר עד שהגענו לאחראית שלכם במוקד – סיון. סיון בהתחלה אמרה שההזמנה בוטלה בגלל בעיה בכרטיס אשראי (מיותר לציין שהכל בסדר עם הכרטיס אשראי וגם כמובן שאם יש בעיה בתשלום יכולנו לתת אמצעי תשלום אחר) אח"כ כשהבינה שאף אחד לא יצר איתנו קשר בפועל התנצלה על הטעות אך לא מעבר לכך. לא נותרה לנו ברירה, שלוש שעות ניסינו למצוא פתרון, ביחד עם סיון, עד שנמצא בית מלון אחר - קראון פלאזה. בכל אותו הזמן היינו עם ילדה קטנה בוכה, רעבה, שאמורה לישון שנת צהריים ושאינה מוצאת את עצמה מרוב שעמום.
עד לסיום ההזמנה, אישורה הצ'ק-אין וההתמקמות בחדר השעה הייתה כבר אחרי 17:00 (הגענו לחיפה ב-13:30) וכל יום חמישי נשרף לנו. לא רק זאת, המעבר המאולץ בין המלונות פשוט הרס לנו את החופשה. טרם יציאתנו לחופשה בדקנו מספר בתי מלון באזורים שונים העונים על הדרישה שלנו מבחינת פעילויות לילדים. בכוונה בחרנו את דן פנורמה – יש בו פעילות והפעלות עבור הילדה: בריכה חיצונית, בריכת ילדים, מועדון ילדים איכותי (הכולל בריכת כדורים וכדומה), קרבה פיזית לגן האם ולגן החיות (פשוט לצאת מדלת המלון) ובכלל הפעלות ופעילויות לרוב. רק לצורך המחשה: בחצי שעה הראשונה בה היינו במלון קיבלו את פנינו שני עובדים מחופשים מצוות הבידור של המלון ונתנו לילדה שלנו בלון בצורת כלב. ילדים אחרים של אורחים שהגיעו קיבלו גם מהקבלה כל מיני מתנות. המלון שאתם בחרתם עבורנו, קראון פלאזה, כנראה אינו פונה לקהל הזה: אין שם בריכת חיצונית או בריכת פעוטות כי אם בריכה מקורה (אפילו בלי חלונות), אין הפעלות לילדים (בכל הסופ"ש הייתה סדנת שוקולד אחת לילדים גדולים) וחדר המשחקים שלהם קטן ועלוב ולבטח שלא מתאים לפעוטות בגיל של הבת שלי. כך שלא רק יום חמישי הלך, כל החופשה עצמה נהרסה. היינו בבית מלון לצורך לינה וארוחת בוקר בלבד. נסענו כל יום לים, חזרנו בצהריים למלון לצורך השינה הקבועה של הבת שלי ושוב יצאנו לים או תרנו אחר פעילות לבת שלי.
כאילו כל זה לא הספיק, בשיחות המרובות עם סיון, היא אפילו פעם אחת לא הציעה פיצוי. כששאלתי אותה בסוף כיצד היא מפצה אותי על כל זה, אז היא אמרה שהיא מוכנה לתת לי ארוחת ערב אחת ביום שישי ובזה נסגור את העניין.... כנראה שככה עושים "דילים" בדקה ה-90. מבטיחים ללקוח דיל טוב בזמן ההזמנה אבל אח"כ מעבירים אותו עוגמת נפש שלמה: קובעים לו חופשה אחרת לגמרי ממה שביקש ותכנן וסוגרים איתו "דיל" של ארוחת ערב במלון ביום שישי. כן, זה פיצוי מאוד ראוי לתחושת האין אונים שלנו באותו יום, לעוגמת הנפש שעברנו, לשינוי כל קונספט החופשה שלנו, לבזבוז זמן וכסף ולתחושה שפשוט מישהו כאן רימה אותנו!
החלטנו שלא לקבל את ההצעה "המאוד אטרקטיבית" של סיון ובזה "לסגור את העניין" (לדבריה).
לא כך תכננו את החופשה, לא כך רצינו להוציא את כספנו ולא זו החוויה שרצינו לעבור ולהעביר את הילדה שלנו. אם הייתי רוצה מיטה לישון בה ומישהו שיכין לי ארוחת בוקר לא הייתי משלם 1,430 שקל, ואני מרגיש שפשוט זרקתי כסף לפח. הדקה ה-90, בלי התחשבות ובלי מחשבה, ביטלה לי את החופשה, לא טרחה לידע אותי, נתנה לי לנסוע שלוש וחצי שעות עם ילדה קטנה באוטו, אחרי זה לחכות שלוש שעות לחדר במלון שאותו לא רציתי ובסוף גם לעבור חופשה שכל כולה ההפך מחופשה. והחלק הכי מרגיז – כל הסבל הזה היה נחסך לו מישהו במערכת היה קצת אכפתי, ודואג ליידע אותי בזמן (בדיוק כמו שידעו ליידע אותי בזמן ההרשמה) שיש בעיה. אני לא יודע מה להגיד לכם, אבל אם זה לא זלזול, אני לא יודע זלזול מהו.
האם כך מצפים שנזמין עוד חופשה דרככם? האם נמליץ לחברים ומשפחה על חופשה דרך הדקה ה-90? בדיוק ההיפך מכך. יתרה בזאת, אשתי מנהלת משאבי אנוש בקבוצת חברות של 2000 עובדים. בשבוע שעבר היא קיבלה הצעה ממוחמד עסלי, מהמחלקה העסקית של החברה, כי העובדים שיזמינו דרכו חופשה יזכו להנחה. האם אתם באמת מצפים כי היא תשתף אתכם פעולה?
אנחנו מאמינים שלא תתנו לנו להישאר בהרגשה החמוצה הזו. מצפים כי תדעו לחזור אלינו עם תגובה ראויה.
כספי סוג הנזק :
החזרת החופשה שנגזלה מאיתנו פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה