פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה דחופה- הזמנה לאילת נושא התלונה:
בן פורת עדי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום,

1. בתאריך ה 23.08.12 התעניינתי במבצע לחופשה באילת במלון אגמים לתאריכים 18-20.09.12 על בסיס לינה וארוחת בוקר, דרך אתר האינטרנט של הדקה ה90, אך לא ביצעתי הזמנה עקב חשש מחוסר אמינות של ההצעה באתר עקב זאת שלא צוינו שעות כניסה ויציאה מהמלון ומדובר על כניסה ביום שהיינו צאת חג אשר ידוע כבעייתי.

2. לאור התעניינותי וחוסר השלמת הליכי ההזמנה יצר עימי קשר טלפוני נציג מטעם הדקה ה 90 בהתעניינות מדוע לא השלמתי את הזמנתי, הסברתי לנציג את חששותי ובתגובה הודיע הנציג כי קבלת החדר במלון בתאריך הנדון היינה בשעה 14:00 והיציאה היינה בשעה 12:00, אך טען כי אינו יכול להתחייב על כך עד לבדיקה מול המלון, עקב השעה המאוחרת בה התקיימה השיחה, 22:00, לא היה באפשרותו לבצע את הבדיקה.

3. לאור האמור הציע הנציג כי יבצע את הבדיקה בבוקר למחרת, ביום שישי בתאריך 24.08.12, וכי יחזור אלי בשעה 09:30 עם תשובה לאחר בדיקה מדוקדקת מול המלון, ואכן כך עשה.

4. בשיחתי עם נציג הדקה ה 90 ביום שישי בתאריך 24.08.12, התחייב הנציג כי שעות הכניסה היינן כפי שציין לאחר שבדק עם המלון, ואף ציין כי ברגע שאבצע את ההזמנה אף אקבל אישור אונליין על הזמנתי אשר יצויין בה השעות כאמור.

5. לאור האמור, ביצעתי את ההזמנה מיד לאחר סיום השיחה, סיום ההזמנה והודעה אלקטרונית על ביצועה התקבלה בתאריך 24.08.12 בשעה 10:42 אשר צויין בו את שעות הכניסה שלהן התחייב הנציג, האישור הסופי לאחר ביצוע ההזמנה על ידי הדקה ה90 מול בית המלון באותו יום בשעה 18:04, גם הוא בהודעה אלקטרונית.

6. אך להפתעתי הרבה היום, בתאריך 13.09.12 בשעה 20:28, יצר עמי קשר נציג אשר טען כי היינו אחראי המשמרת של שירות הלקוחות על מנת להודיע לי כי הכניסה למלון תהיה בשעה 18:00, כמובן שהסברתי לנציג את כל השתלשלות הדברים והוא פשוט טען שוב ושוב "קיבלנו רשימת לקוחות מהמלון שאנו צריכים להודיע להם שהכניסה בשעה 18:00, אין לי מה לעשות זה המלון".

7. הוסבר לנציג כי ביצעתי את ההזמנה מול הדקה ה90 ולאור זאת יש להם אחריות על המקרה, וכי לא ייתכן שאקבל הודעה טלפונית על שינוי בהזמנה 4 ימים לפני הנסיעה, על כן שאלתי האם ישנו גם שינוי בתשלום או פיצוי, הרי לא ייתכן כי שלימתי בעבור משהו שאינני מקבלת, תשובתו הייתה "לא", לאור זאת פניתי בשאלה נוספת- האם ניתן לבטל את ההזמנה? תשובתו של הנציג הייתה "לא, אם את מבטלת את ההזמנה ישנו קנס של 50% מגובהה ההזמנה", ביקשתי לשוחח עם מנהל והוא טען כי מישהו מעליו יהיה רק ביום ראשון, כאשר החופשה היינה מוזמנת ליום שלישי.

8. האם יעלה על הדעת כי צרכן במדינה ישראל יסבול ממרמה בצורה כזו ובגלוי??? האם ייתכן כי חברה כלכך מפורסמת תתחייב לשעת כניסה למלון לאחר בדיקה ו4 ימים לפני תאריך הנסיעה תתקשר להודיע על שינוי ולא יהיו לכך השלכות ותוצאות? וזה ממש לא משנה בהוראה של מי זה נעשה, אני ביצעתי הזמנה מול הדקה ה90 ועל כן אין בידם להתנער מאחריות למקרה.

9. אבקש לקבל טיפול בנושא בהקדם האפשרי, אני לא אשקוט ולא אנוח על זרי דפנה בגין אירוע כזה ובמידת הצורך אפנה לערכאות שיפוטיות.

תודה מראש על כל עזרה והתייחסות,
עדי בן פורת.

ניתן ליצור עימי קשר בטלפון 054-5470997
כספי סוג הנזק :
נתינת מה שהובטח לי על ידי הדקה ה90 או לחלופין פיצוי משמעותי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה